جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان:

کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اضافه می شود

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اضافه شدن کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر را از اقدامات تازه درخصوص میزبانی از مسافران دانست

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اضافه شدن کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر را از اقدامات تازه درخصوص میزبانی از مسافران دانست و گفت: بودجه این طرح پیش‌بینی شده و کار به‌زودی آغاز خواهد شد.

مهدی بقایی با بیان اینکه امسال به دلیل تعطیلات عید سعید فطر، مدت زمان خدمت رسانی به مسافران نوروزی به یک ماه افزایش یافت، گفت: گزارشی از فعالیت های ۱۵ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از سوی کمیته آمار و ارزیابی این ستاد ارایه شده که میزان رضایتمندی مسافران و گردشگران و کیفیت‌سنجی خدمات را نشان می دهد.

او با بیان اینکه کمیته ایمنی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان امسال از تجهیزات جدیدی برای حفظ جان مسافران استفاده کرد، افزود: پهپاد کاوشگر آتش‌نشان ازجمله تجهیزاتی بود که توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مورد استفاده قرار گرفت.
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان شکلگیری قرارگاه اطلاع‌رسانی نوروز در باغ فدک و نحوه فعالیت آن در نوروز امسال را قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه، اجرای فاز سوم دریاچه باغ فدک به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع و عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی و ساخت جزیره‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال است.

او اضافه شدن کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر را از اقدامات تازه درخصوص میزبانی از مسافران دانست و گفت: بودجه این طرح پیش‌بینی شده و کار به‌زودی آغاز خواهد شد.