کشف بیش از ۴۸۵ کیلوگرم هروئین و مرفین

ماموران موفق به توقف دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و مراقب کننده شدند که در بازرسی از یکی از خودروها مقدار ۴۸۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و مرفین کشف شد

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: پلیس در اردستان موفق به کشف مقدار ۴۸۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و مرفین شد.

مصطفی صادق‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ذوالفقار و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان و به منظور پیشگیری از قاچاق انواع مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر و یگان انتظامی شهرستان اردستان با همکاری ماموران اداره عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و نیروهای فراجا شهرستان نائین در محل‌های تعیین شده مستقر شدند.

وی با اشاره به اجرای عملیاتی پلیس افزود: ماموران موفق به توقف دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و مراقب کننده شدند که در بازرسی از یکی از خودروها مقدار ۴۸۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و مرفین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان، تصریح کرد: متهمان در زمان توقف خودروها با استفاده از تاریکی شب از محل متواری و در سطح معابر شهری اردستان باعث رعب و وحشت عمومی شدند که با حضور حداکثری نیروهای فراجا شهرستان و پس از طی مسافت طولانی توقف خودرو میسر نشد که مأموران به ناچار و با رعایت قانون به کارگیری سلاح در خیابان دانشگاه آزاد اقدام به تیر اندازی هوایی و سپس لاستیک خودرو شدند.

صادق زاده افزود: پس از توقف خودروها هر سه نفر قاچاقچی دستگیر و به یگان انتظامی شهرستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: هر دو خودرو در پارکینگ متوقف و مواد مخدر مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان شد و متهمان نیز جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضایی اردستان شدند.