کسب رتبه برتر ۳ نفر از بانوان اصفهان در چهل وسومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم

آزاده سلیمان نژاد:رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سه نفر از بانوان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در بخش بانوان چهل و سومین مسابقات کشوری قرآن کریم شد‌ه‌اند. به گزارش نسل فردا از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی طاهری در […]

آزاده سلیمان نژاد:رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سه نفر از بانوان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در بخش بانوان چهل و سومین مسابقات کشوری قرآن کریم شد‌ه‌اند.
به گزارش نسل فردا از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی طاهری در خصوص برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان اظهار داشت: روند برگزاری مسابقات بانوان و آقایان در این دوره در استان اصفهان به پایان رسیده است.
وی افزود: در استان اصفهان ۱۲ نفر از خواهران و ۱۴ نفر از برادران در مسابقات مرحله کشوری حضور داشتند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه مسابقات خواهران ۲۳ آبان در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان برگزار و داوری نیز همزمان به صورت آنلاین انجام شد.
وی افزود: بر این اساس و با اعلام سازمان اوقاف نفرات برتر بخش بانوان چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اعلام شده است.
حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه از استان اصفهان و در بخش بانوان سه نفر از شرکت کنندگان موفق به رتبه برتر شدند، اضافه کرد: بر این اساس هاجر مهر علیان و مریم جان نثاری به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم رشته حفظ کل و سمیه عباسی نیز رتبه پنجم رشته حفظ ۲۰ جزء را به خود اختصاص داد.