کسب جایزه برتر انجمن پارک‌های علمی آسیا توسط اصفهانی­ ها

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌عنوان نخستین سازمان مؤسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور و یکی از زیرمجموعه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید ثروت از علم راه‌اندازی شده است

یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به کسب جایزه برتر انجمن پارک‌های علمی آسیا در سال ۲۰۲۲ شد. روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اعلام کرد: گروه «بسپار شیمی سپیدان» از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این شهرک پس از قرارگیری در میان چهار شرکت برتر پارک‌های علمی و فناوری آسیا، موفق به کسب جایزه (Excellence) شرکت‌های دانش‌بنیان انجمن پارک‌های علمی آسیا (ASPA) در سال ۲۰۲۲ شد.

این شرکت دانش‌بنیان با تولید محصولات “کامپاندی” و ارائه ۴۰ محصول دانش‌بنیان اختصاصی، قابلیت تجاری‌سازی محصولات، ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های شیمیایی و کشاورزی با هدف سودآوری بالا، تأمین زنجیره ارزش و دسترسی به دانش موفق به حضور در جمع چهار شرکت برتر دانش‌بنیان آسیایی شد.

مراسم اعطای جایزه “ASPA” هر سال توسط انجمن پارک‌های علمی آسیا میان شرکت‌ها و موسسه‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری عضو این انجمن با هدف تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آفرین جهت دستیابی به روحیه تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه، ایجاد فرصت‌های مناسب در راستای یافتن شریک تجاری و معرفی مدل‌های شرکت‌های موفق برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین کنفرانس انجمن پارک‌های علمی آسیا (ASPA) در سال ۲۰۲۲ به میزبانی کشور کره برگزار شد.

منتخبان این مسابقه می‌توانند از شبکه این انجمن برای معرفی و پیشبرد فعالیت‌های شرکت خود و یافتن شریک تجاری مناسب استفاده کنند.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان عضو هیات مدیره انجمن پارک‌های علمی آسیا (ASPA) است و تاکنون شرکت‌های متعددی از این شهرک موفق به کسب این جایزه از انجمن پارک‌های علمی آسیا شده‌اند.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌عنوان نخستین سازمان مؤسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور و یکی از زیرمجموعه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید ثروت از علم راه‌اندازی شده است.

در این شهرک علمی و تحقیقاتی بیش از ۶۱۲ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر است که توانسته برای بیش از هشت هزار نفر نیروی انسانی خلاق و نوآور اشتغال ایجاد کند.