کرونا روی بازار گوشت سفید تاثیر منفی داشته است

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان گفت: کرونا روی بازار گوشت سفید تاثیر منفی داشت چراکه توسط مردم تا حدودی خریداری نشد و با تعطیلی رستوران‌ها و تالارها، مرغ‌ها روی دست فروشندگان ماند و دچار ضرر و زیان شدند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی فروغی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید […]

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان گفت: کرونا روی بازار گوشت سفید تاثیر منفی داشت چراکه توسط مردم تا حدودی خریداری نشد و با تعطیلی رستوران‌ها و تالارها، مرغ‌ها روی دست فروشندگان ماند و دچار ضرر و زیان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی فروغی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با اشاره به کاهش قیمت گوشت سفید در روز‌های اخیر اظهار داشت: قیمت گوشت سفید در بازار در چند روز اخیر به ۱۳ هزار تومان هم رسید، اما اکنون با قیمت ۱۲ هزار و ۵۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

او در رابطه با وجود کالا در بازار برای مردم عنوان کرد: مرغ به اندازه کافی در بازار هست و کشتار هم به وفور انجام شده و مرغ به راحتی در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با بیان اینکه فروشندگان مرغ در روز‌های کرونایی دچار ضرر و زیان شدند، تصریح کرد: کرونا روی بازار گوشت سفید تاثیر منفی داشت چراکه توسط مردم تا حدودی خریداری نشد و با تعطیلی رستوران‌ها و تالارها، مرغ‌ها روی دست فروشندگان ماند و دچار ضرر و زیان شدند.

او افزود:، اما اکنون اینگونه نیست و بازار در حال برگشتن به وضعیت قبل است و با توجه به باز شدن دوباره رستوران‌ها با ظرفیت محدود، خرید افزایش یافته است.

فروغی با اشاره به اقدامات اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان برای جبران خسارات ناشی از از ویروس کرونا بیان کرد: برخی از واحد‌های صنفی ما مانند پرنده‌فروشان و ماهی‌فروشان در حدود دو ماه تعطیل بودند، اما قبوض مختلف برای آن‌ها آمده و تلفاتی داده‌اند؛ در این خصوص نامه‌ای برای اتاق اصناف نوشتیم و همچنان دنبال هستیم تا مقداری از ضرر و زیانشان را اگر توانستیم جبران کنیم، اما هنوز خبری نشده است.