کرونا اجازه افتتاح کردن زمین‌های مینی گلف را به ما نداد

رئیس هیئت گلف استان اصفهان گفت: در حال حاضر سوپر لیگ و لیگ برتر کشور به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹ تعطیل است. با شیوع ویروس کرونا نتوانستیم زمین مینی گلف سیتی سنتر را فراهم کنیم.

کوروش محمدی با بیان اینکه ابلاغیه‌ای که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به دست ما رسیده است، اظهار کرد: طبق پروتکل‌هایی که این اداره کل به ما اعلام کرده است، تیم‌ها و گروه‌های آموزشی در زمین مینی گلف و در زمین بزرگ با رعایت فاصله اجتماعی و با داشتن تجهیزاتی مانند ماسک و رعایت موارد بهداشتی تمرینات خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سوپر لیگ و لیگ برتر کشور به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹ تعطیل است و هیچ مسابقه‌ای در کشور برگزار نمی‌شود.

رئیس هیئت گلف استان اصفهان با اشاره به اینکه مقدمات راه اندازی زمین مینی گلف سیتی سنتر فراهم شده است، خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس کرونا نتوانستیم از زمین مینی گلف سیتی سنتر بهره برداری کنیم و امیدواریم که هرچه سریع‌تر بیماری کووید -۱۹ ریشه کن شود تا بتوانیم این زمین و چند زمین دیگر را افتتاح کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان با ما ارتباط خوبی دارند، تصریح کرد: خدا را شاکریم که توانستیم ارتباط خوبی با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون گلف برقرار کرده و در نهایت زمین استاندارد گلف و وسایل مورد نیاز این ورزش را دریافت کنیم.

وی درباره مشکلات مالی و دخیل نبودن شانس در این ورزش، گفت: مشکلات مالی زیادی داریم، اما از فدراسیون، شهرداری و وزارت ورزش و جوانان کمک‌های مالی به دست ما رسیده است؛ اعتقاد به شانس عامل کاهنده اعتماد به نفس است و در هیچ نقطه‌ای از دنیا هیچ اثری از شانس وجود ندارد و تلاش خود بازیکنان می‌تواند رتبه‌های خوبی را برای آنها به ارمغان آورد.