کاهش ۹۰ درصدی تقاضا برای خرید مبلمان در اصفهان

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تولیدکنندگان مبل اصفهان گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا درکشور و تبعات مالی بحران اقتصادی ناشی از آن موجب شده تا تقاضای عمومی برای خرید مبلمان در بازار مبل اصفهان ۹۰ درصد کاهش را تجربه کند.

حجت‌الله پور حقانی با بیان اینکه وضعیت ایجاد بازار مبل اصفهان که مقرر شده بود به مرکزی برای فروش و تولید مبل تبدیل شود، مشخص نیست، اظهار کرد: مسئولان وعده‌هایی در خصوص تشکیل این بازار داده بودند که متأسفانه تا کنون عملیاتی نشده است.

وی افزود: البته در ابتدای طرح و برنامه‌ریزی برای تأسیس این شهرک اقداماتی عملیاتی شد  اما متأسفانه متوقف شد و اکنون اجرای این طرح وضعیت مناسبی ندارد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تولیدکنندگان مبل اصفهان تصریح کرد: تعدادی از مخالفان تشکیل بازار مبل اصفهان با امام جمعه رهنان و شهردار اصفهان صحبت کرده و نظرات غیرکارشناسی و نسنجیده خود در خصوص بازار مبل اصفهان را برای آنها مطرح کردند و سپس با تهدید اسپانسر این طرح موجب توقف کنونی برنامه تشکیل بازار مبل اصفهان شدند.

پورحقانی اضافه کرد: شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و تبعات مالی بحران اقتصادی ناشی از آن موجب شده تا تقاضای عمومی برای خرید مبلمان در بازار مبل اصفهان ۹۰ درصد کاهش را تجربه کند.

وی ادامه داد: تنها متقاضیان خرید مبل در وضعیت کنونی بازار مبل اصفهان، خریداران جهیزیه هستند که بالاجبار ملزم به خرید مبلمان برای جهیزیه شده‌اند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تولیدکنندگان مبل اصفهان خاطر نشان کرد: متأسفانه فشار مالی بحران اقتصادی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا و به تبع آن کاهش تقاضای عمومی در بازار مبل برای خرید مبلمان موجب تعدیل نیروی گسترده در بسیاری از واحدهای تولید مبلمان اصفهان شده است.