کاهش ۱.۷ مگاوات مصرف انرژی در زمان پیک بار در خوانسار

    مدیر امور برق شهرستان خوانسار با بیان اینکه خوانسار ۲۱ هزار و ۵۰۰ مشترک برق دارد، گفت: امور برق خوانسار در تابستان امسال موفق به کاهش ۱.۷ مگاوات مصرف انرژی در زمان پیک بار شد. فرهاد بلابادی اظهار داشت: امسال تاکنون عملیات بهینه‌سازی و تبدیل شبکه برق به کابل خودنگهدار در روستای ویست، […]

 

 

مدیر امور برق شهرستان خوانسار با بیان اینکه خوانسار ۲۱ هزار و ۵۰۰ مشترک برق دارد، گفت: امور برق خوانسار در تابستان امسال موفق به کاهش ۱.۷ مگاوات مصرف انرژی در زمان پیک بار شد.

فرهاد بلابادی اظهار داشت: امسال تاکنون عملیات بهینه‌سازی و تبدیل شبکه برق به کابل خودنگهدار در روستای ویست، حسن‌آباد، حاجی‌آباد، خشکرود، صفادشت و قلعه بابامحمد به طول شش کیلومتر و احداث شبکه فشار متوسط در منطقه کارگاهی تیدجان انجام شده است.

وی افزود: در ۱۰ ماهه امسال مبلغ دو میلیارد ریال در جهت بهینه سازی معابر روشنایی از قبیل رنگ آمیزی پایه‌ها و شست و شوی چراغ‌ها هزینه شده است.

مدیر امور برق شهرستان خوانسار با اشاره به بهینه سازی و تعمیرات شبکه فشار ضعیف در مناطقی از روستاهای سنگ سفید، قودجان و ویست، گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان هزینه شده است.

وی از بهینه سازی شبکه محله بی دهند با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ ریال خبر داد و افزود: برق رسانی به سایت تلفن همراه اول و تجهیز پست مجتمع گردشگری گلستانکوه از دیگر پروژه‌های این امور بود که با همکاری این نهادها انجام شد.

بلابادی افزود: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق میدان جدید سنگ شیر یکی دیگر از پروژه‌های برق شهرستان خوانسار است که با همکاری شهرداری انجام شد.

  • نصب ضد سرقت بر روی ۱۵۰ دستگاه ترانسفوماتور

وی از نصب پلمپ ضد سرقت بر روی ۱۵۰ دستگاه ترانسفورماتور در محدوده امور برق شهرستان خبر داد و افزود: ۴۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

مدیر امور برق شهرستان خوانسار ادامه داد: در مدیریت پیک بار در تابستان گذشته امور برق شهرستان عملکرد مناسبی داشت به طوری که موفق به کاهش ۱.۷ مگاوات مصرف انرژی در زمان پیک بار شد.

وی افزود: در ۱۰ ماهه نخست امسال با اضافه شدن ۵۳۹ مشترک جدید اکنون تعداد مشترکان برق شهرستان خوانسار به ۲۱ هزار و ۵۰۰ مشترک رسیده است.

بلابادی خاطرنشان کرد: امسال ۳۵ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است که از این میزان اعتبار مبلغ هشت میلیارد ریال جهت توسعه برقرسانی، ۱۲ میلیارد ریال جهت تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار و مابقی در جهت بهسازی و نیز نصب لوازم اندازه گیری هزینه شده است.