مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات اجرای کلکتور منبع آب ماه فرخی به بوستان بهشت

عملیات اجرای خطوط انتقال آب از منبع بوستان بهشت واقع در خیابان جابر انصاری به سمت میدان ماه فرخی به طول ۳۶۰۰ متر است و به دلیل اینکه این حفاری در بلوار میانی به‌صورت دستی انجام می‌شود، زمان‌بر است

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای کلکتور منبع آب ماه فرخی به بوستان بهشت با ۱۷۸۰ متر طول، ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

حسن محمدحسینی با اعلام این خبر گفت: با انجام تحقیقات میدانی، احداث چهار منبع آب و خطوط اتصال به این منابع و انتشار آن در سطح منطقه پیش‌بینی شد و سال گذشته، عملیات احداث منبع آب ۲۵۰۰ متر مکعبی چشمه کساره پایان یافت و عملیات احداث سه منبع دیگر در دستور کار این منطقه قرار گرفت.
او ادامه داد: با احداث این مخازن، خطوط کلکتور انتقال آب شمال به جنوب و شرق به غرب نیز اجرایی شد، به‌گونه‌ای که این خطوط از بوستان گل محمدی آغاز شده است و تاکنون ۴۵۰ متر آن حفاری، لوله‌گذاری و آسفالت شده و تا پایان خرداد به پایان خواهد رسید.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خط کلکتور رباط بالغ بر ۱۴۷ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است، بیان کرد: در مسیر کلکتور، ۱۳۱۵ متر لوله پلی‌اتیلن استفاده شده که در مسیر آن ۹ حوضچه مخصوص شیرآلات و انشعابات نیز در دست احداث است.
او با اشاره به هزینه ۱۱۷ میلیارد ریالی کلکتور غربی‌شرقی منطقه ۸ خاطرنشان کرد: عملیات اجرای خطوط انتقال آب از منبع بوستان بهشت واقع در خیابان جابر انصاری به سمت میدان ماه فرخی به طول ۳۶۰۰ متر است و به دلیل اینکه این حفاری در بلوار میانی به‌صورت دستی انجام می‌شود، زمان‌بر است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای کلکتور خطوط انتقال آب فضای سبز از منبع آب بوستان گل محمدی به منبع چشمه کساره با طول حدود ۵۰۰ متر، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرای کلکتور منبع آب ماه فرخی به بوستان بهشت با ۱۷۸۰ متر طول ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان خردادماه سال جاری به پایان برسد.