پیام تبریک مسئولان شهری فلاورجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی پیام تبریک و تهنیتی را ارسال کردند. متن پیام به این شرح است: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت مردم عزیز و انقلابی است. بدون شک پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم […]

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی پیام تبریک و تهنیتی را ارسال کردند. متن پیام به این شرح است:
نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت مردم عزیز و انقلابی است. بدون شک پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، سرمایه اجتماعی تقویت و پیشرفت و توسعه با قدرت و شتاب بیشتری به حرکت درآید.
برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در سایه رحمت، مهربانی و زحمات مخلصانه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند. بدون تردید امنیت و آرامش امروز مدیون فداکاری و خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی است که با تلاش و مجاهدت این عزیزان فضای امن و مناسب برای کار، تلاش و توسعه استان مهیا شده است.
هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای تجلیل از مردان بزرگ، فرماندهان گرانقدر و کارکنان خدمتگزار، خستگی ناپذیر و فداکار نیروی همیشه سرافراز انتظامی است. نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی و هم در امنیت خارجی و دفاع از مرزهای کشور با کمترین امکانات جانفشانی می کند. لذا عملکرد و کارکردهای سترگ نیروی مقتدر و مردمی انتظامی برای تحقق وظایف ذاتی خود در حفظ و ارتقای امنیت و مقابله با پدیده‌های ناامن ساز و عناصر تهدید کننده نظم و امنیت اجتماعی در کشور این نیرو را در تراز یکی از سازمان‌های موفق پلیسی در منطقه قرار داده است و نقش تعیین کننده آن به ویژه در صحنه‌های مقابله با اشرار مسلح، سوداگران مرگ، قاچاقچیان و هنجارشکنان اخلاقی و اجتماعی ستودنی و قابل تقدیر است. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به تمامی تلاشگران عرصه امنیت و خانواده‌های فداکار آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات خالصانه و حضور هوشمندانه فرماندهان و کارکنان زحمتکش انتظامی در شهرستان فلاورجان قدردانی می‌نمائیم.
امیدواریم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در شهر فلاورجان مؤفق و مؤید باشید.
جواد نصری- سیدمحمدرضا شیرزادی