پیاده‌روسازی خیابان مطهری با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: پیاده‌روسازی خیابان مطهری با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از ابتدای آبان‌ماه آغاز می‌شود. حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال اجرای پروژه‌های محله‌محور در محله رهنان، پیاده‌روسازی خیابان مطهری به مساحت ۸۷۰۰ مترمربع از ابتدای آبان‌ماه اجرایی می‌شود. وی هزینه اجرای پروژه پیاده‌روسازی خیابان مطهری […]

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: پیاده‌روسازی خیابان مطهری با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از ابتدای آبان‌ماه آغاز می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال اجرای پروژه‌های محله‌محور در محله رهنان، پیاده‌روسازی خیابان مطهری به مساحت ۸۷۰۰ مترمربع از ابتدای آبان‌ماه اجرایی می‌شود.

وی هزینه اجرای پروژه پیاده‌روسازی خیابان مطهری را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ساماندهی پیاده‌روهای منطقه به منظور ایجاد نظم بصری و زیبایی معابر در دستور کار قرار دارد، از این‌رو از شهروندان درخواست می‌شود شهرداری را در اجرای پیاده‌روسازی خیابان مطهری یاری کنند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به آسفالت معابر این منطقه، ادامه داد: به‌منظور تأمین رفاه حال شهروندان روکش و زیرسازی آسفالت محله‌های طاحونه و زاجان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد به طوری که تاکنون این طرح بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی تصریح کرد: ترمیم آسفالت بیش از ۶۰ هزار متر مربع از معابر منطقه رهنان انجام شده است.