پنج رویداد کشوری بولینگ و بیلیارد در اصفهان برگزار می‌شود

بالغ بر ۷۰ نفر بصورت حرفه‌ای و حدود ۲۵ هزار نفر در بُعد همگانی در رشته‌های بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در ۲ بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند

رییس هیات بولینگ و بیلیارد اصفهان گفت: میزبانی پنج مسابقه و رویداد کشوری رشته‌های این هیات در ۲ بخش بانوان و آقایان، جزو برنامه‌های ما در سالجاری خواهد بود.

امیرحسین صَمَدانی، اظهار داشت: در نخستین رویداد قصد داریم مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر کشور را با مجوز رسمی فدراسیون و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان از ۱۶ اردیبهشت به مدت یک هفته در این دیار برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: ثبت نام این رُخداد ورزشی آغاز و باشگاه “بیلیارد شهر” واقع در سیتی سنتر اصفهان برای برگزاری آن درنظر گرفته شده است.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد اصفهان ادامه داد: از آنجا که مسابقات بصورت جایزه بزرگ برگزار می‌شود، بهترین‌های این رشته در شهرمان حضور خواهند یافت و پیش بینی ما مصاف ۱۵۰ ورزشکار در این دوره است.

صمدانی افزود: مسابقات اسنوکر دسته برتر کشور انتخابی تیم ملی در اواخر خرداد نیز دیگر برنامه ملی ما خواهد بود که این دوره نیز در باشگاه مورد نظر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای برگزاری دیگر مسابقات بولینگ و بیلیارد نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم و از آنجا که سال قبل هیچ میزبانی نداشتیم شرایط امسال برای توسعه رشته‌ها مفید خواهد بود.

این رییس هیات گفت: بالغ بر ۷۰ نفر بصورت حرفه‌ای و حدود ۲۵ هزار نفر در بُعد همگانی در رشته‌های بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در ۲ بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا، حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود یک هزار و ۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.