پلیس اصفهان، یگان برتر فراجا در اجرای موفق طرح نوروزی

طرح نوروزی پلیس یک مأموریت بسیار سنگین است و همه ساله برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی اجرا می‌شود . فرماندهی انتظامی استان اصفهان توانست این طرح را با موفقیت پشت سر گذاشته و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در مرکز به عنوان یکی از یگان‌ها و رده‌های برتر فراجا شناخته شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس یک مأموریت بسیار سنگین است و همه ساله برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی اجرا می‌شود از کسب رتبه برتر این فرماندهی در اجرای موفق طرح نوروزی ۱۴۰۲ براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در مرکز خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تسلیت شهادت مأمور فداکار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان سرگرد مهدی یزدی اظهار داشت: مأموران انتظامی استان اصفهان و تمامی مأموران فراجا در سراسر کشور راه این شهید و همه شهدای عرصه نظم و امنیت را با تمام وجود دنبال کرده و به یاری خداوند متعال پرچم این نظام را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) خواهند سپرد.

وی گفت: سال گذشته دشمن بحران‌های متعددی را برای مردم و نظام طراحی و برنامه‌ریزی کرد اما با متانت، بردباری، تدبیر و هوشمندی مأموران پلیس تمام این بحران‌ها به نحو احسن مدیریت شد که لازم می‌دانم از همه همکاران خودم در این خصوص تقدیر و تشکر کنم.

میرحیدری با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس یک مأموریت بسیار سنگین است و همه ساله برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی اجرا می‌شود، افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان توانست این طرح را با موفقیت پشت سر گذاشته و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در مرکز به عنوان یکی از یگان‌ها و رده‌های برتر فراجا شناخته شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید بیان کرد: سمت و سوی نگاه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جهت حمایت از حوزه تولید، صنعت و اقتصاد است و همه ما تلاش می‌کنیم تا تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی استان در سایه امنیتی که برای آن‌ها تأمین می‌کنیم، فعالیت‌های خود را با شتاب بیشتری دنبال کنند.

وی با تأکید بر توجه به امر انضباط، رفتار مناسب با مردم، رفتار مقتدرانه با مجرمان و توجه به اجرای دقیق ماموریت‌های محوله، بیان کرد: باید رفتار و عملکرد مأموران پلیس به نحوی باشد که مردم احساس آرامش و امنیت کنند.

میرحیدری تأکید کرد: باید در یگان‌های انتظامی به خصوص در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به گونه‌ای با مردم برخورد شود که به لباس پلیس و به نظام و انقلاب بیش از همیشه امیدوار شوند چرا که امید اول و آخر بسیاری از مردم آسیب دیده همین کلانتری‌ها هستند.