پلمب تعداد ۶۸۹ واحد صنفی متخلف در اصفهان

مدیربازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: تعداد ۶۸۹ واحد صنفی متخلف در اصفهان به دلیل انجام فعالیت صنفی و عدم تمکین به اجرای مصوبه استانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا پلمب شدند.

جواد محمدی فشارکی با اشاره به پلمب تعداد ۶۸۹ واحد صنفی متخلف در اصفهان به دلیل انجام فعالیت صنفی و عدم تمکین به اجرای مصوبه استانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: در طرح ویژه نوروزی، از ۲۵ بهمن تا ۱۵ فروردین ماه، تعداد ۲۳ هزار و ۴۱۸ بازرسی انجام شد که ۸۳۱ فقره پرونده تشکیل و برای تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی افزود: اطلاعات کذبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر تعیین ساعات کاری برخی از صنوف منتشر شده است که هیچ گونه وجه قانونی ندارد.ا

مدیربازرسی و نظارت اصناف اصفهان تاکید کرد: اتاق اصناف ایران و دیگر سازمان های صنفی تابع تصمیم های ستاد ملی مقابله با کرونا به مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستن و بازنشر چنین اخباری در فضای مجازی موجب برهم زدن نظم اجتماعی خواهد بود و پیگرد قانونی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه به غیر از صنوف پیوست یک که در پیوند با مایحتاج اساسی مردم هستند مابقی تا بیست و سوم فروردین ماه تعطیل خواهندبود، تصریح کرد: از روز بیست و سوم فروردین ماه به بعد مشخص خواهد شد تا صنوف مختلف به ترتیب اولویت فعالیت خود را آغاز کنند.

محمدی ابراز داشت: طبق گفته رئیس اتاق اصناف کشور صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری تر در اولویت قرار خواهند گرفت و این فرایند تا اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و از اول اردیبهشت اغلب صنوف فعالیت خود را آغاز خواهند کرد؛ ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی به مرور اعلام خواهد شد.