پروژه شش‌راه، طرحی بزرگ برای رفع گره ترافیکی کهنه شهر

پیش‌بینی‌های خوبی در قالب طرح محله محور برای تملک دارایی، سرمایه‌ای و تعریض معابر برای سال آینده در محلات کم برخوردار صورت گرفته که مقدمات بسیاری از آن‌ها فراهم شده است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه شش‌راه (میدان عروج و خیابان شهید سردار رئیسی) طرحی بسیار بزرگ و بازکننده گره ترافیکی قدیمی در محدوده محله حصه، خیابان‌های شهید خزایی و شهید رئیسی است.

علی صالحی در بازدید سرزده از طرح‌های عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، پروژه شش‌راه (میدان عروج و خیابان شهید سردار رئیسی) را طرحی بسیار بزرگ و گره‌گشای مشکلات ترافیکی قدیمی در محدوده محله حصه، خیابان‌های شهید خزایی و شهید رئیسی دانست و گفت: با گذشت دو ماه از آغاز پروژه، این طرح پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه اجرای چند طرح فضای سبز در این منطقه به‌ویژه در نقاط کم برخوردار باعث افزایش سرانه فضای سبز و توسعه منطقه می‌شود، ادامه داد: اقدامات انجام شده در ارتقای امنیت و خدمات اجتماعی منطقه حصه، قابل توجه است به طوری که در این راستا شاهد ارتقای سطح خدمات در این منطقه هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: بیشتر طرح‌های انجام شده در این منطقه جزو خواسته‌های مردم و با هدف بازکردن گره‌ها و رفع مشکلات قدیمی شهر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های خوبی در قالب طرح محله محور برای تملک دارایی، سرمایه‌ای و تعریض معابر برای سال آینده در محلات کم برخوردار صورت گرفته که مقدمات بسیاری از آن‌ها فراهم شده است.

صالحی با بیان اینکه توجه به نقطه نظرات مردم، رسیدگی به مسائل ترافیکی و فضای سبز، تمرکز بر طرح‌های کلان و تکمیل آن‌ها تا پایان سال در دستور کار این منطقه است، تصریح کرد: با اجرای این طرح‌ها شاهد تحولات بزرگی در این منطقه خواهیم بود.