پرونده مطالبات معلمان خرید خدمات استان بسته می‌شود

سیدعلی مدینه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با معاونت مالی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش فرآیند تسویه حساب مطالبات نیروهای خرید خدمات در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ آغاز شد و در تلاش هستیم این کار با سرعتی مناسبی انجام شود

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پرداخت مطالبات معلمان خرید خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ از امروز خبر داد.‌

سیدعلی مدینه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با معاونت مالی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش فرآیند تسویه حساب مطالبات نیروهای خرید خدمات در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از امروز آغاز شد و در تلاش هستیم این کار با سرعتی مناسبی انجام شود.

وی با اشاره به این‌که کمتر از ۱۰ درصد مطالبات نیروهای خرید خدمات از سال تحصیلی قبل پرداخت نشده بود، افزود: با این پرداخت، پرونده مطالبات این دسته از همکاران برای سال تحصیلی قبل بسته می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا شرایط پرداخت مطالبات همکاران خرید خدمات برای سال تحصیلی جاری را نیز فراهم کرده و در اولین فرصت تمام یا بخشی از این بدهی را تسویه کنیم.

مدینه در خصوص بیمه نیروهای خرید خدمات خاطرنشان کرد: علی‌رغم تخصیص نیافتن اعتبار، حق بیمه این عزیزان برای ماه‌های مهر، آبان و آذر توسط مؤسسان پرداخت شده و سعی می‌کنیم این روند در ماه‌های پیش‌رو نیز ادامه یابد.

وی تصریح کرد: بیمه نیروهایی که ۲۴ ساعت در هفته ابلاغ دارند و مشغول کار هستند، به‌صورت تمام وقتی است؛ همچنین حق بیمه نیروهایی که کمتر از ۲۴ ساعت ابلاغ دارند به نسبت روزهایی که مشغول کار هستند پرداخت می‌شود.