وضعیت بهداشتی و سلامت اصفهان قابل قبول نیست

دریاوفایی:عباس مقتدایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ما برضرورت توجه هرچه بیشتر بسیج همه امکانات برای اصفهان تاکید کرد و گفت: روند رسیدگی به وضعیت بهداشتی و سلامت در استان اصفهان در مقایسه با سایر استان ها وضعیت غیر قابل قبولی نیست اما درطراز نیاز استان اصفهان غیر قابل قبول است. […]

دریاوفایی:عباس مقتدایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ما برضرورت توجه هرچه بیشتر بسیج همه امکانات برای اصفهان تاکید کرد و گفت: روند رسیدگی به وضعیت بهداشتی و سلامت در استان اصفهان در مقایسه با سایر استان ها وضعیت غیر قابل قبولی نیست اما درطراز نیاز استان اصفهان غیر قابل قبول است. باید با بسیج همه امکانات به گونه ای رفتار کنیم که اصفهان از این وضعیتی که الان دارد نجات پیدا کند.

این نماینده مردم اصفهان درمجلس یازدهم به کمبود تخت و دارو دراصفهان اشاره کرد و گفت: نامه نگاری های متعددی برای رفع این مشکل انجام دادیم و منتظریم وعده ها عملی شود. اگرچه بحران تخت و و دارو یک موضوع کشوری است و گریبان اغلب استان ها را گرفته است. با این حال در جلسات و رایزنی هایی که با معاون پارلمانی وزیر بهداشت جدید داشتیم تاکید کردیم که باید به وضعیت  کرونا دراصفهان هر چه سریعتر رسیدگی شود.

مقتدایی گفت: از طرفی هم درهفته گذشته با استاندار و رئیس علوم پزشکی اصفهان صحبت شد تا حجم بیشتری از تخت های بیمارستانی به کرونا اختصاص یابد. البته بخشی از این کمبودها دردرون استان قابل حل است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون تعدادی از بیمارستان ها به طور کامل دراختیار کرونایی قرار گرفته است درحالی که قبلا فقط بخشی از آن به کووید اختصاص داشت. بخشی از کمبود تخت هم باید درسطح ملی به صورت بودجه یا امکانات حل و فصل شود.