ورود کارآفرینان جوان اصفهانی برای کمک به کادر درمان

دبیر پویش جوانه ها با اشاره به شکل‌گیری این پویش از سوی جمعی از کارآفرینان جوان اصفهان، گفت: در پی شیوع کرونا در کشور این کارآفرینان کمک های خود را به صورت اجناس و تجهیزات بیمارستانی و برخی به صورت نقدی به حوزه درمان تقدیم کرده اند.

مهدی هادی پور در خصوص فعالیت پویش جوانه ها در اصفهان، اظهار کرد: این پویش به دنبال شیوع ویروس کرونا و شرایط موجود از سوی جمعی از کارآفرینان جوان استان اصفهان شکل گرفت.

وی افزود: هدف این پویش در وهله نخست تامین برخی کمبودها و تجهیزات بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان بود.

وی با بیان اینکه در پی شیوع کرونا، بسیاری از شغل ها در کشور از بین رفته است، افزود: اگر قشرهای مختلف از جمله کارآفرینان به فکر نباشیم جامعه به سمتی خواهد رفت که شرایط برای مردم سخت تر می شود.

وی تاکید کرد: اگر افراد و قشرهای مختلف جامعه دست به دست هم ندهند، شاید این شرایط مهارشدنی نباشد به همین منظور پویش جوانه ها شکل گرفت و حد توان به دنبال کمک به حوزه درمان به شیوه های مختلف است.`

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ کارآفرین استان در حوزه های مختلف، در این پویش فعالیت دارند، گفت: این کارآفرینان کمک های خود را به صورت اجناس و تجهیزات و برخی به صورت نقدی به حوزه درمان تقدیم می کنند.

وی گفت: از سوی کارآفرینان فعال در این پویش تاکنون ۱۰ تخت با تجهیزات کامل ویژه تاسیس اورژانس بیماران کرونایی به بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان تقدیم شده است، همچنین تاکنون ۱۰۰۰ بسته کمک به خانواده های کادر درمان که در جبهه مقابله با کرونا فعالند، آماده شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز به دلیل کرونا برخی صنایع از جمله گردشگری، آژانس ها، هتل ها و …. دچار مشکل شده اند، تصریح کرد: اگر این بخش ها به چرخه اشتغال بازنگردند شاهد اتفاقات بدی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: در دوران کرونا حفظ اشتغال موجود هنری بزرگ از سوی کارآفرینان است.