واحدهای صنعتی اردستان دانشجویان مهندسی برق و مکانیک را بورسیه می‌کنند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان گفت: واحدهای صنعتی این شهرستان دانشجویان ۲ رشته مهندسی برق و مکانیک این دانشگاه را در قالب طرح پویش بورسیه و هزینه تحصیل آنان را پرداخت می‌کند. مجید صفامهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امکان تحصیل و اشتغال همزمان دانشجویان در رشته‌های مهندسی برق و مکانیک در […]

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان گفت: واحدهای صنعتی این شهرستان دانشجویان ۲ رشته مهندسی برق و مکانیک این دانشگاه را در قالب طرح پویش بورسیه و هزینه تحصیل آنان را پرداخت می‌کند.
مجید صفامهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امکان تحصیل و اشتغال همزمان دانشجویان در رشته‌های مهندسی برق و مکانیک در قالب طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی اردستان فراهم شده است. وی ادامه داد: این طرح در راستای بهره‌مندی دانشجویان از مزایای تحصیلات دانشگاهی پس از پایان تحصیل و اشتغال و نیاز واحدهای صنعتی اردستان فراهم شده است. به گفته وی، در این طرح دانشجویان در واحدهای صنعتی اردستان جذب و هشت واحد کارآموزی را در هشت ترم در یک واحد صنعتی سپری می‌کند. رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان اظهار داشت: شناخت جامعه هدف توسط واحد صنعتی و در ادامه امکان جذب دانشجو پس از پایان تحصیلات به صورت دایم از دیگر مزایای این طرح است. وی افزود: در برهه کنونی امکان مبادله دانشجو با سه واحد صنعتی اردستان فراهم شده و پیگیری اخذ مجوز برای رشته‌های مهندسی نساجی و متالوژی با توجه به واحدهای صنعتی مستقر در شهرستان در دستور کار است. صفا مهر اضافه کرد: برای خدمت بیشتر به مردم اردستان مجوز جذب دانشجو در چهار رشته علوم انسانی شامل حسابداری، روان‌شناسی، علوم تربیتی و حقوق بدون محدودیت ظرفیت پذیرش اخذ شده است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان در سال تحصیلی پیش رو، ۱۸ رشته کاردانی، ۱۲ کارشناسی، ۱۴ کارشناسی ارشد و ۲ رشته دکترا دانشجو پذیرش می‌کند.