هوش مصنوعی بارد گوگل حالا می‌تواند تصویر تولید کند

تولید تصویر توسط آن درحال‌حاضر فقط به زبان انگلیسی انجام می‌شود، اما خود چت‌بات اکنون از بیش از 40 زبان در بیش از 230 کشور پشتیبانی می‌کند. برخی از زبان‌هایی که اکنون از آن‌ها پشتیبانی می‌شود شامل عربی، بنگالی و اردو می‌شود

برخلاف ChatGPT Plus، کاربران بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند از قابلیت تولید تصویر Bard استفاده کنند.
گوگل قابلیت ساخت تصویر را به چت‌بات هوش مصنوعی Bard اضافه کرد. بنابراین کاربران حالا می‌توانند تنها با دستورات متنی از طریق بارد، عکس بسازند. با این اقدام، رقابت گوگل با مایکروسافت و OpenAI‌ جدی‌تر از گذشته می‌شود.

ویژگی‌های تصویرسازی با هوش مصنوعی Bard
گوگل Bard را به‌عنوان یک رقیب شایسته برای مدل ChatGPT Plus معرفی کرده است که مدل زبانی بزرگ GPT-4 را اجرا می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد با کمک مدل DALL-E 3 تصاویر مدنظر خود را تولید کنند. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه برخلاف ChatGPT Plus که به‌صورت اشتراکی در دسترس است، کاربران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از نسخه جدید Bard برای تصویرسازی با Imagen 2 استفاده کنند.
گوگل می‌گوید که قابلیت ساخت تصویر Bard با در نظر گرفتن مسئولیت طراحی شده است. روی تصاویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی بارد واترمارک قرار می‌گیرد تا کاربران متوجه شوند که با تصاویر جعلی و نه واقعی روبه‌رو هستند. گوگل همچنین ادعا کرده که برای جلوگیری از تولید تصاویر افراد شناخته‌شده و محتوای خشونت‌آمیز، توهین‌آمیز یا جنسی، رویکردهای امنیتی را برای مدل خود اجرا کرده است.
بارد علاوه بر قابلیت تولید تصویر، ویژگی‌های دیگری نیز دریافت کرده است. درحالی‌که تولید تصویر توسط آن درحال‌حاضر فقط به زبان انگلیسی انجام می‌شود، اما خود چت‌بات اکنون از بیش از ۴۰ زبان در بیش از ۲۳۰ کشور پشتیبانی می‌کند. نسخه قبلی فقط با زبان انگلیسی کار می‌کرد و در ۱۷۰ کشور موجود بود. برخی از زبان‌هایی که اکنون از آن‌ها پشتیبانی می‌شود شامل عربی، بنگالی و اردو می‌شود.
گوگل همچنین پشتیبانی از ۴۰ زبان را به قابلیت بررسی دوباره بارد اضافه کرده است که از طریق آن، می‌توانید پاسخ‌های ارائه‌شده توسط چت‌بات را به‌طور خودکار در اینترنت جستجو کنید.