هر فردی در اردستان متقاضی کار باشد برای او کار داریم

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اتحادی که بین مسئولان شهرستان وجود دارد تمام تلاشمان را می کنیم سال ۹۹، سال شکوفایی و اشتغال زایی در اردستان باشد.

صادق طباطبایی نژاد امروز (دوشنبه-اول اردیبهشت) در مراسم واگذاری کارخانه فاستونی اردستان به مالک جدید با بیان اینکه کارخانه فاستونی اردستان پس از شش سال بلاتکلیفی و رایزنی با بانک سپه، نهایتا به مالک جدید واگذار شد، اظهار کرد: با قول مساعدی که سرمایه گذار جدید داده این واحد صنعتی در سال ۹۹ شروع به کار می‌کند.

وی افزود: کارخانه فاستونی که به عنوان برند ملی شهرستان از سال ۹۳ تعطیل شده بود با کمک مسئولان شهرستان اردستان به مالک جدید واگذار شد که با راه اندازی مجدد آن زمینه اشتغال ۱۰۰ نیروی جدید فراهم می‌شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشایی مجدد کارخانه نخکاران اردستان افزود: این واحد صنعتی که یکی از کارخانه‌های قدیمی شهرستان اردستان است از امروز مجدد با سرمایه گذار جدید با اشتغال مستقیم ۲۵ نفر شروع به کار کرد.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه با زیرساخت های خوبی که در چهار سال گذشته انجام شده حدود هزار اشتغال جدید در شهرستان ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اتحادی که در بین مسئولان شهرستان وجود دارد تمام تلاشمان را می کنیم سال ۹۹، سال شکوفایی و اشتغال زایی در اردستان باشد.

وی با اشاره تعدیل نیروی یکی از واحدهای صنعتی در اردستان، گفت: شاید در این ایام به دلیل وضعیت بازار فروش و یا برخی از موضوعات در بعضی واحدهای صنعتی تعدیل نیرو داشته باشیم، ولی در موضوع اشتغال مشکلی نداریم و هرکس متقاضی کار باشد برای آن فرد کار داریم.