هرگونه استفاده غیرمجاز آب را اطلاع دهید

اخبار اصفهان: رئیس اداره بازرسی و شناسایی انشعابات غیر مجاز آبفای استان اصفهان بر همکاری و تعامل بیش از پیش مردم به منظور کشف انشعابات غیر مجاز تاکید کرد. عباس بخشی گفت: از مردم استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تاسیسات مربوط به شرکت آب و فاضلاب […]

اخبار اصفهان: رئیس اداره بازرسی و شناسایی انشعابات غیر مجاز آبفای استان اصفهان بر همکاری و تعامل بیش از پیش مردم به منظور کشف انشعابات غیر مجاز تاکید کرد. عباس بخشی گفت: از مردم استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تاسیسات مربوط به شرکت آب و فاضلاب توسط افراد سودجو، مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۱۳۱۰۱۹۰۶۷ و ۰۹۱۳۴۰۲۳۶۵۹ به این شرکت اطلاع دهند. وی با بیان این که نام و مشخصات فرد گزارش دهنده نزد این شرکت محفوظ می‌ماند افزود: مردم همچنین می‌توانند تصاویر و فیلم‌های مربوط را از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره‌های یادشده ارسال نمایند.

 رئیس اداره بازرسی و شناسایی انشعابات غیر مجاز آبفای استان اصفهان مصارفی از قبیل آبیاری باغ‌ها، زمین‌های کشاورزی، دامداری و ساخت و ساز را از جمله مصادیق انشعابات غیر مجاز اعلام کرد و گفت: متخلفین به مراجع قضایی معرفی و بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

بخشی با اشاره به این که وجود انشعاب‌های غیرمجاز، خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی همچون کاهش فشار آب مواجه می‌کند افزود: همکاری مردم در شناسایی انشعابات غیر مجاز در ارائه خدمات پایدار بسیارموثر است. وی گفت: کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر وارد کردن خسارت به شبکه آبرسانی و نپرداختن هزینه خدمات، باعث تجاوز به حقوق دیگر مشترکان نیز می‌شوند و به همین دلیل موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه در دستور کار قرار دارد.