نیروهای فراجا اجازه پایمال شدن خون شهدا را نخواهند داد

شهدا مردان بی ادعایی بودند که خالصانه و بدون هیچگونه چ شم داشتی جان خود را در راه اعتلای دین خدا فدا کردند و قطعاً جایگاه بزرگ و بالایی در نزد خداوند دارند.

یلدا توکلی: جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: اقدامات بزدلانه گروهک های تروریستی و ایادی آنها نیروهای فراجا را در دفاع از امنیت ایران اسلامی مصمم تر و استوارتر از گذشته کرده و اجازه پایمال شدن خون شهدا را نخواهند داد.
سردار” محمدرضا هاشمی فر” که به منظور شرکت در مراسم ختم درگذشت سرهنگ بازنشسته ” یوسف درویشی” فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهگلان به استان کردستان سفر کرده بود در منزل شهید ” جواد عبدالملکی” در شهرستان قروه حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این ش هید از خانواده وی تجلیل کرد.
وی در این دیدار شهدا را نمونه هایی مجسم از مردان پاک و مخلص خداوند توصیف کرد و گفت: شهدا مردان بی ادعایی بودند که خالصانه و بدون هیچگونه چ شم داشتی جان خود را در راه اعتلای دین خدا فدا کردند و قطعاً جایگاه بزرگ و بالایی در نزد خداوند دارند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به شهادت جمعی از نیروهای فراجا در اقدام ناجوانمردانه و کورکورانه گروهک تروریستی جیش الظلم تحت مدیریت و پشتیبانی سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل غاصب اشاره کرد و گفت: این گونه اقدامات بزدلانه گروهک های تروریستی و ایادی آنها نه تنها خللی در امنیت ایران اسلامی ایجاد نمی کند بلکه نیروهای فراجا را در دفاع از امنیت ایران اسلامی مصمم تر و استوارتر از گذشته کرده است.
سردار هاشمی فر افزود: به مردم عزیز و خانواده های معظم شهدا اطمینان می دهم که نیروهای فراجا پر از دلاور مردان و شیرزنان غیوری است که با تمام توان پای امنیت و ارزش ها انقلاب ایستادند و اجازه پایمال شدن خون شهدا را نخواهند داد و بزودی نیز تروریست های دست نشانده و عاملان پشت پرده آنها طعم تلخ انتقام را خواهند چشید.
این مقام انتظامی با بیان اینکه بخش بزرگی از امنیت، سلامت، ثبات و آرامش ایران اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای فراجا است تصریح کرد: این نیروها لباس سبز پلیس را کفن خود دانسته و به مدال مجاهد فی سبیل الله که از سوی مقام معظم رهبری به آنان اعطاء شده افتخار می کنند و تا پای جانشان برای تحقق امنیت پایدار در کشور تلاش کرده و می کنند.
سردار هاشمی فر در خاتمه خانواده های شهدا را مایه برکت و عزت نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: نیروهای فراجا همواره از حمایت ها و پشتیبانی ها و دعاهای خیر خانواده های شهدا بهره مند شده و این عزیزان با دعاهای خود ما را در استقامت بیشتر و انجام بهترماموریت ها یاری داده و می دهند.