نُخبگان اصفهانی برای شرکت در اردوی جهاد آموزشی فراخوان شدند

علاقه‌مندان برای شرکت در این اردو می‌توانند به پایگاه اینترنتی بنیاد نُخبگان استان اصفهان مراجعه کنند. تاکنون حدود سه هزار نُخبه در استان اصفهان زیر پوشش حمایت‌ها و تسهیلات بنیاد نخبگان قرار گرفته‌اند

نُخبگان استان اصفهان برای شرکت در اردوی جهاد آموزشی و تدریس دروس دبیرستانی به دانش‌آموزان نیازمند تقویت بُنیه علمی فراخوان شدند.

کارشناس مسوول بنیاد نُخبگان استان اصفهان اظهار داشت: این اردو تابستان امسال توسط بنیاد نخبگان اصفهان با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود و نُخبگان و دانشجویان برتر مقاطع تحصیلی مختلف می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت نام دانشجویان، با توجه به سوابق تحصیلی، تعدادی از آنها برای شرکت در این اردو برگزیده می‌شوند، افزود: دانش‌آموزان نیازمند دوره‌های بازآموزی دروس دبیرستانی توسط بسیج دانش‌آموزی، انجمن اسلامی دانش‌آموزان اصفهان و ۲ موسسه خیریه فعال در روستاهای استان، شناسایی و به نخبگان مُنتخب معرفی می‌شوند.

حمیدرضا ورشابی با اشاره به اینکه بیشتر این کلاس‌ها در حاشیه شهرها یا روستاها برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این اردو کلاس‌های بازآموزی و تقویتی در درس‌های مختلف مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و زبان برای دانش‌آموزان دبیرستانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه، برنامه اردوی جهادی آموزشی در سال‌های گذشته نیز به شکل محدودتر برگزار شده است، خاطرنشان کرد: امسال این طرح بصورت گسترده‌تر برگزار می‌شود.

ورشابی با اشاره به اینکه نخبگان و دانشجویان برتر در جهت انجام مسوولیت اجتماعی خود و خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان در این جهاد آموزشی شرکت می‌کنند، گفت: تاکنون استقبال خوبی از سوی نخبگان از این کار جهادی صورت گرفته است.

وی افزود: ۲ دوره اردوی جهادی آموزشی قبل از شروع امتحانات پایان نیمسال دوم تحصیلی در شهرستان‌های اصفهان و خمینی شهر برگزار شد اما تمرکز اصلی ما بر روی برگزاری این اردو در تابستان امسال است. ورشابی اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این اردو می‌توانند به پایگاه اینترنتی بنیاد نُخبگان استان اصفهان مراجعه کنند. تاکنون حدود سه هزار نُخبه در استان اصفهان زیر پوشش حمایت‌ها و تسهیلات بنیاد نخبگان قرار گرفته‌اند.