نمایندگان آسیا شرایط میزبانی نقش جهان را تایید کردند

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: نمایندگان آسیا بازدیدها را انجام دادند، تایید را گرفتیم و شرایط برای میزبانی تایید شده است.
به گزارش ایرنا، منوچهر نیکفر در حاشیه تمرین امروز سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همه ارگان‌ها در این باره همکاری کردند و جلسات خوبی در شورای تامین استان داشتیم و امیدواریم با سربلندی بازی را برگزار کنیم که با پیروزی سپاهان همراه باشد.
وی اظهار داشت: بازی مهمی را پیش رو داریم، الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، اما ما هم سپاهان هستیم و تخصص خودمان را داریم، از بازیکنان و کادر فنی خوب و مزیت میزبانی برخورداریم و امیدواریم با حمایت ملت ایران و هواداران نتیجه خوبی بگیریم. سپاهان اکنون نماینده کل کشور است و امیدواریم دل مردم ایران را شاد کنیم.
نیکفر در باره ورودی های نیک سپاهان در نقل و انتقالات گفت: بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد شد اما مورایس نفر آخر است و تنها بازیکن غنایی را انتخاب کرد و امیدواریم انتخاب خوبی باشد. اطمینان می‌دهم که روحیه بازیکنان ما بالا است، ۵ بازیکن در تیم ملی بودند و اکثر بازیکنان حرفه‌ای هستند و با اعتماد به نفس کامل به بازی می‌رویم.
سرپرست باشگاه سپاهان ادامه داد: استقبال خوبی از این بازی خواهد شد، حضور بانوان تأیید شده است امیدواریم پرشور باشد، VAR نیز نصب شده و آماده بازی است. به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.