نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای خانگی بانوان برگزار می‌شود

بر این اساس نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای خانگی بانوان در فرهنگسرای موعود واقع در خیابان آتشگاه خیابان شهید مظاهری منطقه ۹ شهرداری برگزار شده است، همچنین در راستای حمایت از کسب‌وکارهای خانگی، این نمایشگاه و فروشگاه سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته به صورت مستمر آماده بازدید عموم علاقه‌مندان و شهروندان است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای خانگی بانوان این منطقه با هدف ارتقای کیفیت محصولات خانگی، توانمندسازی بانوان خانه‌دار و سرپرست خانوار در فرهنگسرای موعود خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان در راستای حمایت از کالای ایرانی و با هدف معرفی توانمندی‌های بانوان فعال و سرپرست خانوار منطقه ۹ شهرداری اصفهان، برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت تولیدات و توانمندسازی بانوان خانه‌دار و سرپرست خانوار برای اتصال به بازار اصلی فروش محصولات تولیدی از مؤلفه‌های مهم بوده است، ادامه داد: یکی از راه‌های تحقق این مهم، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف برای این قشر در طول سال است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشاغل خانگی نقش مهمی در احیای بعضی هنرها و صنایع دستی خانگی فراموش شده است، توسعه تولید داخلی، ارتقای جایگاه بانوان در اقتصاد خانواده و افزایش روحیه خودباوری بانوان دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای خانگی بانوان در فرهنگسرای موعود واقع در خیابان آتشگاه خیابان شهید مظاهری منطقه ۹ شهرداری برگزار شده است، همچنین در راستای حمایت از کسب‌وکارهای خانگی، این نمایشگاه و فروشگاه سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته به صورت مستمر آماده بازدید عموم علاقه‌مندان و شهروندان است.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: اینگونه مشاغل فرصتی برای استفاده از ظرفیت تک‌تک اعضای خانوار به منظور کمک به تأمین معیشت، افزایش درآمد، بهره‌وری بیشتر از امکانات و ظرفیت منازل مسکونی، افزایش اعتماد به نفس اعضای خانواده، انتقال دانش بومی و ایجاد انگیزه در خانواده‌ها برای فراگیری دانش تولید جهت اشتغال‌زایی است.