«نفس شهر» در ناژوان اجرا می‌شود

این برنامه روز جمعه، دوازدهم اسفند از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل مجموعه آلاچیق‌های خانواده جاده سلامت شماره یک برگزار خواهد شد

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: ویژه‌برنامه فرهنگی «نفس شهر» همزمان با روز درختکاری در پارک جنگلی ناژوان برگزار خواهد شد. به گزارش ایمنا، مهدی قائلی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه فرهنگی «نفس شهر» در ناژوان به مناسبت روز درختکاری اظهار کرد: برگزاری کارگاه نقاشی، اجرای گروه پرفورمنس، نمایشگاه عکس درخت و پاکسازی بخشی از حاشیه رودخانه به صورت نمادین توسط گروه‌های مردمی از عناوین برنامه نفس شهر خواهد بود.

وی افزود: این برنامه به همت اداره‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، خدمات شهری و مدیریت ناژوان با مشارکت و همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در جاده سلامت شماره یک ناژوان اجرا می‌شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به نقش محوری دانش‌آموزان در اجرای این برنامه گفت: با هماهنگی صورت گرفته دانش‌آموزان بعضی از دبیرستان‌ها و هنرستان‌های همجوار با محدوده ناژوان در این برنامه شرکت و نقش عمده‌ای در اجرای برنامه‌های میدانی نفس شهر ایفا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سکونت بسیاری از جانبازان گرانقدر شیمیایی در اصفهان و استقرار برخی از آن‌ها در حاشیه ناژوان، در این برنامه با هدف حمایت از بیماران و جانبازان ریوی و شیمیایی، کاشت تعدادی نهال به دست با برکت پنج نفر از جانبازان سرافراز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس انجام خواهد شد.

قائلی گفت: این برنامه روز جمعه، دوازدهم اسفند از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل مجموعه آلاچیق‌های خانواده جاده سلامت شماره یک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش حفاظتی منطقه ناژوان از هوای شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های متعدد و مؤثر در نقاط مختلف عرصه پارک جنگلی و حساس‌سازی اقشار مختلف، بتوانیم در برابر آسیب‌های حوزه فضای سبز و استفاده نامطلوب تفریحی از عرصه ناژوان گام‌های مفیدی برداریم که این مهم تنها با همکاری و مشارکت همه‌جانبه شهروندان اصفهانی و استفاده‌کنندگان از عرصه پارک طبیعی و جنگلی ناژوان میسر خواهد شد.