نشست صمیمی اصحاب خبر و رسانه با مدیران روابط عمومی ادارات نجف آباد

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های ادارات شهرستان با اصحاب خبر و رسانه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد،  نشست هم اندیشی اصحاب  رسانه و مطبوعات با مدیران روابط عمومی ادارات و دستگا ههای  شهرستان روز چهارشنبه  هشتم اسفند ماه  با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد با هدف ایجاد تعامل و همکاری بین بخشی  برگزار شد .

در ابتدای جلسه  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد ضمن خیر مقدم به  مدعوین ، تعامل متقابل و  دوسویه روابط عمومی ها و اصحاب رسانه را  از اهداف مهم جلسه  و در نهایت  هر سازمانی عنوان کرد و افزود روابط عمومی ها در هر سازمانی نقش هدایتگر را برعهده دارد.

سید حسن لوح موسوی  با بیان اینکه خبرنگاران یکی از اقشار مظلوم جامعه هستند ؛ گفت : این گونه نباید قلمداد شود که خبرنگار صرفا به دنبال انعکاس نقاط ضعف هستند و از اصحاب خبر و مطبوعات و همچنین مدیران روابط عمومی ها خواست تا با کنجکاوی ، نکته سنجی و دقت و پایبندی به اخلاق خبرنگاری از هیچ کوششی فروگذار نباشند و تمام تلاش خود را در این زمینه به کارگیرند .

 وی در پایان سخنان خود خواستار طراحی جدولی  با موضوع برنامه ها و نشست ها ی مطبوعات  با دستگاها و ادارات شهرستان شدند.

در ادمه دکتر عشقی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان  با اشاره به این نکته که انعکاس اخبار صحیح  در  پیشرفت  و توسعه  جامعه پویا  نقش مهم و اساسی دارد  وظیفه خبرنگاران و اصحاب خبر و رسانه را بسیار خطیر ومهم برشمرد و حفظ صداقت و راستی را از ارکان مهم خبر عنوان کرد و گفت : خروجی کار خبرنگاران و مدیران روابط عمومی ها  باید خدمت به مردم و نظام باشد . ایشان به توجه به عدم خرید مطبوعات توسط دستگاهها و ادارات شهرستان قول پیگیری این موضوع را در جلسه شورای اداری و از طریق فرمانداری داد .

در ادامه جلسه مدیران مسئول روابط عمومی ادارات و خبرنگاران شهرستان  به ارائه مشکلات حوزه کاری خود اعم از لزوم ارتباط دوسویه روابط عمومی ها و خبرنگاران ، برگزاری جلسات به صورت فصلی ، اطلاع رسانی برنامه های دستتگاهها و ادارات به خبرنگاران و معرفی یک نفر به عنوان نماینده خبرنگاران جهت ارتباط با مدیران روابط عمومی ها  پرداختند.