نشست صمیمانه مدیر مخابرات اصفهان با مدیر اورژانس استان

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در نشستی صمیمانه با مدیر مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار و گفتگو کرد. اسماعیل قربانی مدیر این مجموعه در این دیدار که صبح روز -شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰- در ستاد مخابرات استان برگزار شد؛ با تقدیر از مجاهدت‌های شبانه روزی کادر درمان به ویژه مجموعه اورژانس، […]

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در نشستی صمیمانه با مدیر مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار و گفتگو کرد.

اسماعیل قربانی مدیر این مجموعه در این دیدار که صبح روز -شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰- در ستاد مخابرات استان برگزار شد؛ با تقدیر از مجاهدت‌های شبانه روزی کادر درمان به ویژه مجموعه اورژانس، در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان گفت: تلاشهای شبانه روزی کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، کارکنان اورژانس و سایر بخش های وزارت بهداشت از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بر کسی پوشیده نیست و حقیقتا زبان را یارای تجلیل و تقدیر از این همه از جان گذشتگی و ایثار نیست.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت استان افزود: کارکنان خدوم اورژانس در سطح استان، به عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در سخت ترین شرایط تا پای جان در کنار مردم عزیز ما بوده اند و این نشانه احساس مسئولیت این عزیزان در برابر ملت شریف ایران است.
گفتنی است در این دیدار غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیز از اقدامات مخابرات منطقه اصفهان در راستای تسهیل و توسیع زیرساخت‌ها و ارتباطات مخابراتی به جهت افزایش خدمات غیر حضوری و کمک به کادر درمان در مبارزه با این ویروس منحوس قدردانی کرد.
لازم به ذکر است در این نشست حضار به بحث و تبادل نظر در زمینه افزایش سطح همکاری های دو جانبه با هدف خدمت رسانی به مردم عزیز استان پرداختند.