نرخ گاز مصرفی برای همه تاسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی مستثنی شد

با مجوز وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی اعمال نرخ گاز مصرفی که جدیدا تصویب شد ، معاف شدیم و با همان نرخ گذشته عمل می شود که با استقبال خوبی همراه شد و تشکل‌های گردشگری  بیانیه‌های مختلفی را جهت تشکر صادر کردند
دریاوفایی : وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی  در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اعمال نرخ گاز مصرفی برای کلیه تاسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی، از قانون جدید و نرخ جدید مستثنی شد.
سید عزت‌الله ضرغامی توضیح داد: یعنی با مجوز وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی اعمال نرخ گاز مصرفی که جدیدا تصویب شد ، معاف شدیم و با همان نرخ گذشته عمل می شود که با استقبال خوبی همراه شد و تشکل‌های گردشگری  بیانیه‌های مختلفی را جهت تشکر صادر کردند.
وزیر میراث فرهنگی همچنین با بیان اینکه ما در عمر دو ساله دولت مردمی، ۹۰۰ پروژه بالغ بر ۲۱۰ هزار میلیارد در حوزه گردشگری افتتاح کردیم و راهبرد اصلی دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، عنوان کرد:  ۲۵۸۰ پروژه با عددی حدود ۳۷۰ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است که انشاالله زمانی که به نتیجه برسد بیش از صد هزار نفر اشتغال برای آنها ایجاد خواهد شد.
ضرغامی تاکید کرد: با اقدامات متعددی که برای مصوبات مورد نیاز حوزه‌های کاری انجام می‌شود آرام آرام مشکلات پیش پای توسعه حوزه‌های ماموریتی را برمی داریم