نجات اصفهان از وضعیت قرمز/ ۷۵ درصد مردم ماسک می‌زنند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه ندادند اصفهان به سمت وضعیت قرمز کشانده شود، بر اساس اطلاعات موجود ۷۵ درصد مردم اصفهان از ماسک استفاده می‌کنند.به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت […]

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه ندادند اصفهان به سمت وضعیت قرمز کشانده شود، بر اساس اطلاعات موجود ۷۵ درصد مردم اصفهان از ماسک استفاده می‌کنند.به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: امید دارم همه بتوانیم با بهره‌گیری از فرامین ائمه هدی مسیر زندگی خود را به خوبی هموار کرده و سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کنیم.

سفیدنمایی و سیاه‌نمایی صرف دور از انصاف است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قسمتی از بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با ارتباط دولت و مجلس، افزود: امروز همه وظیفه داریم به گونه‌ای صحبت و عمل کنیم که امید به آینده در مردم تقویت شود، در طول چهل و یک سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد تمامی دولت‌ها در زمان خود و در فرصتی که در اختیار داشتند تلاش داشته‌اند مور مردم را به گونه‌ای مدیریت کنند که کشور با حداقل مشکلات اداره شود.

وی با تأکید بر اینکه سعی دولت‌ها بر این بوده است که توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی را در ابعاد مختلف رقم زده و خاطرات خوبی را از خود به یاد بگذارند، گفت: قطعاً در هر دوره مدیریت در هر کدام از ارکان و سطوح یکی از خواسته‌ها و آرزوهای افراد این است که در زمانی که مسؤول هستند به بهترین نحو ممکن به مردم خدمت‌رسانی کنند و کسی نمی‌خواهد در دوران مسؤولیت و مدیریتش کاستی و نارسایی وجود داشته باشد و به خاطر آن‌ها مورد سؤال واقع شود.

نصراصفهانی در ادامه خاطرنشان کرد: باید ۴۱ سال فعالیت را با هم در یک صفحه ببینیم و این را بپذیریم که همه در طول این زمان در کامیابی‌ها و ناکامی‌های احتمالی مشارکت داشته‌ایم، بنابراین هیچ کس نباید مشکلات را به گردن دیگری بیندازد و کسی هم نباید در این شرایط فرار رو به جلو داشته باشد، چراکه همه چه در زمانی که درآمد نفتی کشور ۸۰۰ میلیارد دلار بود و چه امروز که با مشکلات متعدد اقتصادی روبرو هستیم و باید کشور را بدون اتکا به نفت و در شرایط سخت تحریم مدیریت کنیم، تلاش کرده‌اند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همه برای استمرار و ادامه باید بکوشیم که به بهترین نحو ممکن مسائل را به پیش ببریم، اینکه زمانی را برتر و زمانی را بخواهیم با سیاه‌نمایی در منظر مردم بد جلوه دهیم از انصاف به دور است.

وی ادامه داد: امروز تأیید صد درصد هر دوره‌ای یا رد خدمات و زحمات در دوره دیگری یکی از خطاهای استراتژیک است که امید داریم هیچ کس دچار چنین خطایی نشود.

نصراصفهانی اضافه کرد: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس در همین راستا بود و تدابیر ایشان منجر به این شد که به مباحثی که بوی تفرقه از آن می‌آمد، پایان داده شود، امید داریم با بهره‌گیری از این رهنمودها همه مسؤولان بتوانند مسیری را در پیش بگیرند که در این شرایط خاص و ویژه فقط به فکر کار برای مردم باشند.

تعامل نمایندگان اصفهان در مجلس و مدیریت شهری در جهت منافع مردم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جلسه مدیریت شهری و نمایندگان مردم شهر اصفهان در مجلس عنوان کرد: جلسه‌ای تعاملی برگزار شد که مدیران شهری و نمایندگان همه مباحثی حول محور کار و تلاش برای مردم و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهر اصفهان جهت پیشبرد امور مردم مطرح کردند تا بتوانیم پروژه‌های در دست اجرا را به سرانجام و اتمام برسانیم.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری جهت ارتباطات و تعاملات کشوری، استانی و شهری در جهت رفع گره‌های موجود در کار مردم و شهر تأکید کرد: هیچ راهی جز تعامل، همراهی و همکاری بیشتر نیست، در جلسه منطقه ۶ نیز امیر آذرافروز سطح تعاملات مدیریت شهری را با نهادی مثل ارتش در سطح بالا دانست و گفت تعاملات برد برد را نیز دنبال می‌کند.

نصراصفهانی بر استفاده از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها تأکید و ابراز کرد: باید به جای فرصت‌سوزی، فرصت‌سازی کنیم و این را بدانیم هر کدام در هر تریبون و جایگاهی قرار می‌گیریم باید بدانیم در اصفهان صحبت می‌کنیم و همواره در گفتار، تصمیمات و برخورد و مواجهه با مشکلات مختلف شأن، جایگاه، فرهنگ و تمدن و ارزشمداری شهر و استان اصفهان را باید در نظر داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اعتراض کارمندان آتش‌نشانی در رابطه با حقوق و مزایا، اذعان کرد: امروز مأمور به این هستیم که هر کاری از دستمان برمی‌آید در جهت ترمیم حقوق، مزایا و امور رفاهی کارکنان در مجموعه شهرداری دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: این قول را به همه کارمندان و کارگران شهرداری می‌دهیم هر اقدامی که مانع قانونی نداشته باشد و بتوانیم حقوق و مزایا و امور رفاهی را ترمیم کنیم، هم در بودجه دیده شده و هم مدیریت شهری آمادگی دارد که در این زمینه گام بردارد، مدیران شرایط اقتصادی را درک می‌کنند چون بنا بر این است فاصله‌ای بین مسؤولان مدیریت شهری و نیروهای زیرمجموعه نیفتد به همین دلیل درک این شرایط برای مسؤولان سخت نیست.

۷۵ درصد مردم اصفهان ماسک می‌زنند

نصراصفهانی در ادامه در رابطه با سرویس مدارس مطرح کرد: سال گذشته با توجه به شرایط پیش آمده برای مدارس باید بخشی از مبلغ گرفته شده برای سرویس مدارس باید به مردم برگشت داده می‌شد، با توجه به جلسات برگزارشده مقرر شد در دوره ابتدایی ۲.۵ ماه و در دوره متوسطه اول و دوم ۳.۵ ماه مبالغ برگردانده شود، تا روز گذشته ۷۱ درصد از این پول به مردم بازگردانده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه از مردم جهت رعایت توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی تشکر و بیان کرد: مردم اجازه ندادند اصفهان به سمت وضعیت قرمز کشانده شود، بر اساس اطلاعات موجود ۷۵ درصد مردم اصفهان از ماسک استفاده می‌کنند.