ناآرامی‌ها، جنگ تمام عیار احزاب علیه نظام بود

این افراد شامل روشنفکران غربزده، فتنه‌گران قبلی، فمینیست‌های بی‌دین، سکولارها، اوباش سازماندهی شده و شبکه‌ای و مُفسدان اخلاقی بوده‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: در جریانات اخیر، تمام کُفر و نفاق با امکانات کامل علیه انقلاب بسیح شدند و این امر نماد جنگ تمام عیار احزاب علیه نظام اسلامی بود.

محمدرضا جان نثاری، در جلسه شورای اداری سمیرم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون فتنه‌های زیادی در کشور رُخ داده است، خاطرنشان کرد: با این حال هیچیک از آنها مانند اتفاقات اخیر، در قالب جنگ ترکیبی نبوده است.

معاون استاندار اصفهان ادامه داد: دشمن در ناآرامی‌های اخیر به اصطلاح بر روی گُسل‌های مختلف سوار شد که هر یک از آنها موجد واگرایی علیه نظام و انقلاب می‌شد.

وی افزود: دشمنان کنونی از لحاظ نگرش، بینش و عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند اما در یکسو و بطور مُتحدانه عمل می‌کنند.

جان نثاری ادامه داد: این افراد شامل روشنفکران غربزده، فتنه‌گران قبلی، فمینیست‌های بی‌دین، سکولارها، اوباش سازماندهی شده و شبکه‌ای و مُفسدان اخلاقی بوده‌اند.

معاون استاندار اصفهان افزود: طراح این ناآرامی‌ها، آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه، آلمان و عربستان سعودی هستند و شبکه سعودی اینترنشنال، هدایت این میدان را در دست داشت.

وی با بیان اینکه شهادت شهید رضایی در شهرستان سمیرم زیر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، گفت: هدف دشمن براندازی نظام و اصل اسلام است اما کور خوانده‌اند با این حال به هر شکل می‌کوشند تا با ایجاد جنگ داخلی در کشور، ایران را بعنوان یک الگو در جهان نشان ندهند.

جان نثاری ادامه داد: تکه تکه کردن کشور و تبدیل آن به پنج قطعه، هدف دیگر دشمن است که آن نیز با هوشیاری مردم محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران به همان دلیل که قرآن را آتش می‌زنند به رهبر معظم انقلاب نیز توهین می‌کنند.

معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: همچنین باید بدانید اخلال در حوزه معیشتی، دلار و ارز جنبه سیاسی نداشت و با عملیات دشمن مرتبط بود.

وی با اشاره به حوادث اخیر در شهرستان سمیرم گفت: حدود یکصد نفر به خیابان‌ها آمده و اوباشگری کردند اما مردم نشان دادند که کارنامه شهرستان سمیرم، شهدا و رزمندگان هستند.

به گفته معاون استاندار اصفهان، امنیت حاکم بر شهر اصفهان باید در دورافتاده‌ترین مناطق و روستاهای این استان نیز وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ ناموس، مال و جان مردم است و در این راه شهید می‌دهد.

جان نثاری اظهار اطمینان کرد که حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا در روز ۱۳ دی در این شهرستان، فتنه اخیر را خاموش خواهد کرد.

معاون استاندار اصفهان یادآور شد: از آغاز ناآرامی‌ها تاکنون ۵ تا ۶ شهرستان استان درگیر این رویدادها شدند اما اکثر نقاط استان در آرامش کامل بسر بُردند.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان سمیرم، مُتدین، ولایتمدار و انقلابی هستند و پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و هدف دشمن در این خطه محقق نخواهد شد.

فرماندار سمیرم نیز در این جلسه گفت: تکریم ارباب رجوع از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا مردم ولی نعمت ما هستند و در حد امکان باید برای رفع مشکلات شهروندان گام برداریم.

مراد الیاس‌پور با تاکید بر خودحفاظتی دستگاه‌های اداری، افزایش ایمنی و نصب دوربین‌های مدار بسته و پایش تصویری در شهرها و مناطق مختلف اظهار داشت: این امر به جلوگیری از آسیب رسیدن احتمالی به اماکن عمومی در جریان حوادث مختلف منجر خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت پیگیری و اجرای مُصوبات سفر رییس جمهور به استان و استاندار به شهرستان سمیرم تاکید کرد. فرماندار سمیرم همچنین با اشاره به استقبال از کاروان شهدای گُمنام در روز ۱۳ دی در این شهرستان گفت: همه مسوولان و مردم در این مراسم حضور خواهند یافت.