مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد:

میزبانی مجموعه تفریحی «کوه نور صفه» از گردشگران در همه روزهای هفته

این مجموعه در همه روزهای هفته از غروب آفتاب تا ساعت ۲۴ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز بهره‌برداری از مجموعه تفریحی جدید (کوه نور صفه) بیان کرد: این مجموعه در همه روزهای هفته از غروب آفتاب تا ساعت ۲۴ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است و زمان فعالیت آن براساس میزان حضور گردشگران قابل تمدید خواهد بود.

سعید ساکت درباره ساعات جدید فعالیت مجموعه‌های تحت مدیریت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مطابق با بررسی‌های انجام شده، ساعت فعالیت مجموعه شهر رویاها در بهار ۱۴۰۳ هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۴ خواهد بود.

او افزود: مجموعه‌های تله‌کابین و بولینگ صفه نیز در ایام هفته از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴ میزبان بازدیدکنندگان است.

او با اشاره به مجموعه تله‌سیژ ناژوان تصریح کرد: این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ تا غروب آفتاب و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۰۹:۰۰ تا غروب آفتاب آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز بهره‌برداری از مجموعه تفریحی جدید (کوه نور صفه) بیان کرد: این مجموعه در همه روزهای هفته از غروب آفتاب تا ساعت ۲۴ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است و زمان فعالیت آن براساس میزان حضور گردشگران قابل تمدید خواهد بود