منطقه کاشان از لحاظ ابتلا به کرونا همچنان در شرایط اضطرار است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: ورودی بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل کاهش یافته اما منطقه کاشان از لحاظ ابتلا به کرونا همچنان در شرایط اضطرار است.

سیدجواد ساداتی نژاد با بیان اینکه دوران کرونا هنوز تمام نشده است، اظهار داشت: کرونا سبک زندگی متفاوتی را برای ما ایجاد کرده است.

وی با اشاره به نظریات برخی از کارشناسان مبنی بر ادامه شرایط کنونی تا خرداد یا شهریورماه ابراز داشت: این یعنی باید همچنان مسائل بهداشتی را رعایت و ترددهای شهری و بین شهری را کاهش دهیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید در این ایام از سالمندان مراقبت و مایحتاج آنها را آماده کرد، خاطرنشان کرد: اتمام شرایط کنونی ارتباط مستقیمی با رفتار مردم دارد و امیدواریم با رعایت بهداشت فردی و عمومی و کاهش ترددهای شهری و بین شهری به زودی شرایط فعلی تمام شود.

لزوم کنترل ورودی‌ها تا عادی شدن شرایط

وی از لزوم کنترل ورودی‌ها تا عادی شدن شرایط سخن گفت و بیان داشت: کاشان و آران و بیدگل کماکان نمی‌تواند پذیرای مهمان و گردشگران باشد.

ساداتی نژاد ضمن خواهش از مردم برای جلوگیری از هرگونه تردد غیرضروری خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان گفت که شرایط تحت کنترل درآمده است که مردم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ورزند.

ورودی بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل کاهش یافته است

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر ورودی بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل کاهش یافته است، افزود: این نشانه اتمام کرونا و شرایط کنونی نیست و منطقه کاشان و آران و بیدگل همچنان در شرایط اضطرار قرار دارد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی کاهش ورودی بیمارستان‌ها را نتیجه ماندن مردم در خانه دانست و گفت: در شرایط کنونی باید از فرزندان مراقبت و آموزش‌های لازم را برای مقابله با این شرایط به کودکان داد.

وی گفت: مقابله و مبارزه با ویروس کرونا تا زمان کشف واکسن یا داروی قطعی درمان این بیماری ادامه خواهد داشت.