مصرف بنزین در اصفهان ۵۴ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه اصفهان از کاهش ۸۵ درصدی مصرف بنزین در روز ۱۳ فروردین و کاهش ۵۴ درصدی آن در ایام نوروز امسال در سطح استان خبر داد.

حسین صادقیان در خصوص مصرف بنزین در استان اصفهان در ایام نوروز ۱۳۹۹، اظهار کرد: با پیوستن مردم به کمپین در خانه بمانیم، مصرف بنزین از ابتدای فروردین امسال تا پایان روز سیزدهم همین ماه، ۵۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به طرح ممنوعیت تردد در ایام نوروز امسال و پیروی مردم از فاصله گذاری اجتماعی در تاریخ ۱۳ فروردین ماه جاری، مصرف بنزین در استان اصفهان نسبت به روز طبیعت سال گذشته ۸۵ درصد کمتر شد.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه اصفهان، کاهش مصرف سوخت را ناشی از فهم درست شرایط، توسط مردم عنوان کرد و گفت: با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، جایگاه‌های عرضه سوخت و فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های استان اصفهان به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ جایگاه پمپ بنزین و ۱۶۲ جایگاه سوخت سی ان جی در استان، با رعایت کامل موارد بهداشتی و ایمنی فعال بوده و به صورت شبانه‌روزی در حال عرضه سوخت به مردم هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، صادقیان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند همچون گذشته و طبق روال معمول در طول شبانه‌روز نسبت به دریافت سوخت از جایگاه‌ها اقدام کنند و خوشبختانه اختلالی بر اثر شیوع ویروس کرونا در روند سوخت‌رسانی جایگاه‌های استان ایجاد نشده است.