مشاهده عملکرد بارنامه و صورت وضعیت رانندگان در نرم افزار «استعلام»

اپلیکیشن "استعلام" به منظور دسترسی رانندگان محترم به پروفایل اطلاعات کاربری در سازمان راهداری، سوابق بارنامه، صورت وضعیت و CMR، ایجاد و در برنامه کافه بازار قابل دریافت می‌باشد

مشاهده عملکرد بارنامه و صورت وضعیت رانندگان در نرم افزار “استعلام” معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد: رانندگان حرفه‌ای وسایل نقلیه سنگین با نرم افزار کاربردی “استعلام” می‌توانند، بارنامه‌ها و صورت وضعیت صادره خود را بصورت برخط مشاهده کنند.

محمدعلی صلواتی اظهار کرد: به کمک اپلیکیشن استعلام، رانندگان حرفه‌ای وسایل نقلیه سنگین می‌توانند پس از ورود با اطلاعات حرفه‌ای خود، ضمن بررسی پروفایل خود در سازمان راهداری، نسبت به استعلام وضعیت بارنامه‌ها و یا صورت وضعیت‌های صادر شده برای خود اقدام نمایند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان عنوان کرد: رانندگان با وارد کردن شماره همراه و کدملی خود می‌توانند وارد این نرم افزار شوند و پروفایل شخصی خود که شامل اطلاعات کامل رانندگان از قبیل کدملی، شهرستان محل سکونت، شماره و وضعیت کارت هوشمند و گواهینامه و نیز نوع رانندگی باری یا مسافری را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: در این نرم افزار تاریخ اعتبار کارت‌های هوشمند و سلامت رانندگان قابل مشاهده است.

معاون حمل ونقل استان افزود: سوابق عملکردی رانندگان باری و مسافری از سال ۱۳۹۹ در نرم افزار “استعلام” بایگانی شده است. همچنین پیمایش و میزان سوخت رانندگان نیز ذکر شده است.

صلواتی خاطر نشان کرد: اپلیکیشن “استعلام” به منظور دسترسی رانندگان محترم به پروفایل اطلاعات کاربری در سازمان راهداری، سوابق بارنامه، صورت وضعیت و CMR، ایجاد و در برنامه کافه بازار قابل دریافت می‌باشد.