مسئولان شهرداری کربلا به شهر اصفهان می‌آیند

پیشنهادی در رابطه با در اختیار قرار دادن مکانی برای انبار تجهیزات و ایجاد زائرسرا در کربلا و مهمانسرا در اصفهان مواردی مطرح شد و دعوت کردیم معاون خدمات شهری و شهردار کربلا به نصف‌جهان بیایند تا جلسه‌ای داشته باشیم

معاون شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور شهرداران اصفهان و کربلا و معاونان خدمات شهری این شهرها گفت: پیشنهادی درباره در اختیار قرار دادن مکانی برای انبار تجهیزات و ایجاد زائرسرا در کربلا و مهمانسرا در اصفهان مطرح شد و دعوت کردیم معاون خدمات شهری و شهردار کربلا به نصف‌جهان سفر کنند.
مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور شهرداران اصفهان و کربلا و معاونان خدمات شهری این شهرها، اظهار کرد: امروز دو جلسه جداگانه با حضور معاون خدمات شهری و شهردار کربلا برگزار شد.
وی با بیان اینکه معاون خدمات شهری شهردار کربلا از خدمت‌رسانی نیروهای شهرداری اصفهان تقدیر کردند، افزود: این مسئول عنوان کرد که این خدمت‌رسانی بی‌نظیر و با سایر فعالیت‌ها متفاوت است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: معاون خدمات شهری شهردار کربلا به اینکه اصفهان پاکیزه است نیز اشاره کرد و در رابطه با انتقال تجارب مواردی مطرح شد.
وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور شهردار کربلا برگزار شد نیز بیشتر موارد در رابطه با اینکه تمام خدمت‌رسانان اربعین، خادمان امام حسین (ع) هستیم و دست در دست یکدیگر، شرایط را برای این زائران فراهم می‌کنیم.
بقایی تاکید کرد: همه خدمت‌رسانان یک دین و مذهب داریم ، از این‌رو تاکید شد که همه باید برای برافراشته شدن علم امام حسین (ع) تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: پیشنهادی در رابطه با در اختیار قرار دادن مکانی برای انبار تجهیزات و ایجاد زائرسرا در کربلا و مهمانسرا در اصفهان مواردی مطرح شد و دعوت کردیم معاون خدمات شهری و شهردار کربلا به نصف‌جهان بیایند تا جلسه‌ای داشته باشیم.