مدیریت غیرحضوری مشترکین مخابرات از طریق پنل کاربری ۲۰۲۰

کارشناس مسئول بازاریابی شرکت مخابرات منطقه اصفهان گفت: مشترکین و متقاضیان سرویس ADSL مخابرات منطقه اصفهان می‌توانند با مراجعه به سایت adsl.tci.ir به صورت غیرحضوری پنل سرویس خود را مدیریت کنند.

احمد تمیزی در خصوص نحوه استفاده از خدمات غیرحضوری مخابرات اظهار کرد: با توجه به استفاده روزافزون از سامانه های غیرحضوری، مخابرات منطقه اصفهان نیز اقدام به راه اندازی سامانه adsl.tci.ir کرده که مشترکین و متقاضیان می توانند با داشتن نام کاربری و کد عبور به این سامانه دسترسی داشته و پنل خود را مدیریت کنند.

وی افزود: نام کاربری به صورت شماره تلفن مشترکین با کد شهرستان بدون صفر است.

این کارشناس مسئول مخابرات گفت: پسورد ورود به سایت کاربری نیز برای مشترکین به صورت پیامک ارسال شده و اگر مشترکی آن را فراموش کرده باشد با کلیک بر روی قسمت فراموشی رمز، سیستم پیامک مجددی برای وی ارسال می کند که حاوی رمز عبور خواهد بود و بدین صورت مشترک می تواند وارد پنل پشتیبانی خود شده و مشکل را سریعاً حل کند.

وی خاطرنشان کرد: تصور این مطلب که شارژ در پایان هر ماه انجام می شود اشتباه بوده و تاریخ شارژ همان تاریخ ثبت نام سرویس خواهد بود، بنابراین مشترکین از پنل پشتیبانی خود تاریخ وضعیت اینترنت که همان تاریخ شارژ مجدد است را باید مدنظر قرار دهند.