مدیران دیروز دوران جنگ، امروز مدافعان جنگ اقتصادی هستند

آزاده سلیمان نژاد:حضرت آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان اصفهان در بازدید از مجتمع صنایع ریلی شرکت بهتاش سپاهان آریا ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان این شرکت گفت: خوشحالم امروز در جمع شما هستم، جمعی که در سال‌های سخت جنگ در دفاع از کیان کشور […]

آزاده سلیمان نژاد:حضرت آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان اصفهان در بازدید از مجتمع صنایع ریلی شرکت بهتاش سپاهان آریا ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان این شرکت گفت: خوشحالم امروز در جمع شما هستم، جمعی که در سال‌های سخت جنگ در دفاع از کیان کشور جان برکف بودند و امروز نیز با حضور پر ارزش و فداکاری های مهم در عرصه صنعت، دستاورد های غرور آفرینی از خود به نمایش گذاشته اند.
وی با اعلام اینکه متاسفانه در کشور با چالش و بحران خود تحریمی مواجه هستیم، گفت: برخی دست اندازی ها احمقانه است و آسیب های زیادی را به کشور وارد نموده که باید برطرف شود.

نماینده محترم ولی فقیه در استان اصفهان در ادامه افزود؛ امروز یک کار آفرین و سرمایه گذار موفق بهترین کارمند دولت است و مسئولین حکومتی و دولتی باید همه جوره این کارمندان نمونه را حفظ کنند. آیه الله طباطبائی نژاد  خاطر نشان کرد هر قدمی برای توسعه و اعتلای کشور و خدمت به مردم برداشته می‌شود ثواب و اجر عظیم دارد.
ایشان در پایان از توفیقات حاصل شده و ارزشمند این شرکت تقدیر فراوان داشتند و از درگاه خداوند متعال برای ادامه این مسیر طلب موفقیت و نصرت نمودند