محل سابق نمایشگاه‌های اصفهان تعیین تکلیف شود

نمایشگاه به محلی زیبا و شکیل منتقل شده است، اما برای محل سابق نمایشگاه‌ها برنامه‌ای وجود ندارد که شهرداری باید در این زمینه اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تعیین تکلیف محل سابق نمایشگاه‌های اصفهان گفت: نمایشگاه به محلی زیبا و شکیل منتقل شده است، اما برای محل سابق نمایشگاه‌ها برنامه‌ای وجود ندارد و شهرداری باید در این زمینه اقدام کند.

محمدرضا فلاح در نطق میان دستور هشتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان و تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: شب‌های قدر را پیش‌رو داریم که امیدواریم بهره مناسب از معنویت این شب‌ها ببریم.

وی با قدردانی از مدیریت شهری برای انجام اقدامات نوروزی افزود: زحمات بی‌شماری مبنی بر میهمان‌نوازی از مسافران نوروزی صورت گرفت که قابل تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان از اماکن تاریخی و گردشگری برخوردار است که به خودی خود زیبا است و مدیریت شهری با اقدامات خود از جمله فضای سبز، گل‌آرایی و نصب تصاویر شهدا این زیبایی را دوچندان کرد.

وی با بیان اینکه رفاه و آرامش توأم با امنیت برای مسافران در باغ فدک کم‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: خدمات مدیران و کارکنان در مناطق ناژوان، صفه و تمام حوزه‌های خدماتی زیر نظر شهرداری همچنین همه مراکز از جمله سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و مراکز درمانی کم‌نظیر بود که قابل تقدیر است. از همه افراد به‌ویژه پاکبانان گمنامی که در شهر فعالیت می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

فلاح افزود: مردم اصفهان با مهمان‌نوازی خود این کلان‌شهر را الگوی شهرهای ایران قرار دادند، در این راستا از میهمانان که نظم شهر و شئونات اسلامی را رعایت کردند نیز تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب گفت: این شعار نیست، بلکه یک فرمان از ولی امر مسلمین جهان است، چراکه مهار تورم و رشد تولید باید توسط همه دستگاه‌ها و آحاد مردم رقم بخورد، در این راستا باید دست به دست یکدیگر دهیم تا این فرمان، تحقق پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری و شوراها نقش بسزایی در تحقق این فرمان دارند؛ کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان، تسهیلگری در تولید و ساخت‌وساز و استفاده از تولیدات داخلی می‌تواند به این امر کمک کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها باید استفاده از تولیدات داخلی را سرلوحه کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: افزایش توجه به پروژه‌های کلان شهری به‌ویژه بازآفرینی بافت‌های فرسوده، می‌تواند رشد تولید مسکن را به همراه داشته باشد.

فلاح با تشکر از برگزارکنندگان نمایشگاه قرآن اظهار کرد: شهرداری اصفهان هر سال با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط نمایشگاه قرآن را برگزار می‌کند؛ امسال نیز شاهد برپایی نمایشگاه بودیم که استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه رفت و آمد مردم به نمایشگاه دچار مشکل بود، گفت: از شهرداری و شرکت واحد اتوبوسرانی تقاضا می‌کنیم که وسیله ایاب و ذهاب مردم را به این نمایشگاه فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت روشنایی کمربندی شرق اصفهان از اقدامات لازم است، این محور در تاریکی محض قرار دارد، در حالی که در این کمربندی ترددهای زیادی وجود دارد که به علت نبود روشنایی تلفاتی به همراه داشته است؛ در این خصوص باید به‌سرعت اقدام شود.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف محل سابق نمایشگاه‌های اصفهان خاطرنشان کرد: نمایشگاه به محلی زیبا و شکیل منتقل شده است، اما برای محل سابق نمایشگاه‌ها برنامه‌ای وجود ندارد که شهرداری باید در این زمینه اقدام کند.