لغو آزمون شفاهی قرآن در اصفهان

آزاده سلیمان نژاد:رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از لغو آزمون شفاهی قرآن در اصفهان خبر داد و گفت: فعلا زمان بعدی برگزاری این آزمون مشخص نشده است. به گزارش اخبار اصفهان از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت‌الاسلام طاهری اظهار کرد: با توجه […]

آزاده سلیمان نژاد:رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از لغو آزمون شفاهی قرآن در اصفهان خبر داد و گفت: فعلا زمان بعدی برگزاری این آزمون مشخص نشده است.
به گزارش اخبار اصفهان از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت‌الاسلام طاهری اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال، آزمون سراسری قرآن و عترت و آزمون طرح تشویق حافظان اوقاف و امور خیریه لغو شد.
وی اظهار داشت :آزمون شفاهی ۹ اسفند ماه توسط سازمان اوقاف به صورت همزمان در کل کشور جهت شرکت کنندگان زیر ده سال در رشته حفظ قرار بود برگزار شود.همچنین۱۳۰۰ نفر نیز در آزمون طرح تشویقی حافظان که آزمون ۵ جز می‌باشد نیز قرار بود شرکت کنند که با توجه به شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه آزمون شفاهی قرآن کریم قرار بود، ۹ اسفند توسط اوقاف و امور خیریه برگزار شود، تصریح کرد: فعلا زمانی برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته نشده و در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد