لزوم استفاده از راهکارهای نوین برای رفع مشکل ترافیکی مرکز شهر

برای رفع مشکل ترافیک و کمبود جای پارک در مرکز شهر باید به دنبال راهکارهای نوین همچون پارکینگ‌های اشتراکی باشیم، چراکه احداث پارکینگ فرایندی زمان‌بر است، همچنین با محدودیت‌هایی متعدد در این زمینه مواجه خواهیم شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: برای رفع مشکل ترافیک و معضل کمبود جای پارک در مرکز شهر باید به دنبال راهکارهای نوین همچون پارکینگ‌های اشتراکی باشیم.

میثم بکتاشیان در نشست صمیمانه با عوامل راهور محدوده منطقه یک شهرداری اصفهان اظهار کرد: منطقه یک با توجه به وجود بیمارستان‌ها و مراکز تجاری در مرکز شهر، جزو پرترددترین مناطق شهری محسوب می‌شود، به‌طوری که همواره ترافیک سنگینی در بیشتر ساعات شبانه‌روز این منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: نظم‌بخشی و تسهیل در رفت‌وآمد خودروها با حجم ترافیکی بالا، تلاش مضاعف نیروهای پرتلاش راهور در سطح خیابان‌های منطقه یک را می‌طلبد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان افزود: برای رفع مشکل ترافیک و کمبود جای پارک در مرکز شهر باید به دنبال راهکارهای نوین همچون پارکینگ‌های اشتراکی باشیم، چراکه احداث پارکینگ فرایندی زمان‌بر است، همچنین با محدودیت‌هایی متعدد در این زمینه مواجه خواهیم شد.

سرهنگ علی بختیاری، جانشین پلیس راهور شهر اصفهان نیز در این جلسه، با تاکید بر حساسیت محدوده منطقه یک شهرداری اصفهان در حوزه ترافیک گفت: با توجه به اهمیت نظم بخشی تردد در خیابان‌های منطقه یک، از بهترین نیروهای راهور برای این محدوده استفاده می‌شود و سعی شده است تیمی جوان و پر تلاش در شیفت‌های خدمتی پلیس راهور در سطح منطقه حضور داشته باشند.

حمید آقایی، مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس راهور در راستای نظم‌بخشی به ترافیک شهری گفت: در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری همواره به دنبال اجرای پروژه‌های علمی در راستای رفع مشکلات ترافیکی شهر هستیم و به‌زودی اقدامات جدیدی در منطقه یک و بعضی دیگر از مناطق منتخب به صورت آزمایشی اجرا می‌کنیم.