لذیذ، لاکچری ولی گران

در زیر لیستی از لوکس‌ترین رستوران‌های جهان آورده شده است

حسین محزونیه : اگرعاشق غذاخوردن هستید و دوست دارید در بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌ها غذا بخورید و خرج کنید، این مقاله مناسب شماست. در زیر لیستی از لوکس‌ترین رستوران‌های جهان آورده شده است.

رستوران زیرآب Ithaa Undersea – مالدیو

این رستوران اولین رستوران زیر آب است و در جزیره «رانگیل» در مالدیو قرار دارد. درست است که هزینه غذا خوردن در این رستوران بسیار بالاست اما خب در عوض می‌توانید حین سرو غذا ازمناظری که در پنج متری زیر اقیانوس هند وجود دارد لذت می‌برید. حداکثر ظرفیت این رستوران ۱۴ نفر می‌باشد. لازمه حضور در این رستوران این است که حتماً در کنراد رانگالی، اقامتگاه پنج ستاره اصلی جزیره، مقیم باشید.

آراگاوا- توکیو، ژاپن

آراگاوا رستورانی واقع در زیرزمین یک ساختمان اداری قدیمی در توکیو، ژاپن می‌باشد.

علت شهرت این رستوران سرو غذاهای مرغوبی است که از گوشت گاو تهیه شده‌اند، مانند کوبه و واگو. علت طعم بی‌نظیر گوشت گاو در این رستوران این است که دام‌ها در بهترین شرایط آب و هوایی پرورش داده می‌شوند و قبل از کشتار تحت درمان‌های خاص قرار می‌گیرند. در واقع تنها ویژگی خاص این رستوران همین طعم بی‌نظیر غذاهای حاوی گوشت گاو است، نه منظره و ویوی رستوران!

کیچو آراشیاما– توکیو، ژاپن

این رستوران بر خلاف رستوران آراگاوا، معماری و دکوراسیون شیک و زیبایی دارد و طراحی آن به سبک یک خانه تشریفاتی، با تشک‌های تاتامی و میزهای کم ارتفاع با منظره باغ‌های زیبا می‌باشد. در این رستوران شیک و لوکس نسبت به جزییات و زمان‌بندی مناسب توجه زیادی می‌شود.

 گای ساوی– پاریس، فرانسه

این رستوران ۲ شعبه دارد، یکی در لاس وگاس است و دیگری در پاریس. اما رستورانی که در پاریس است معروفیت بیشتری دارد.

ماسا– نیویورک، ایالات متحده آمریکا

در این رستوران نیویورکی لوکس و عالی با سرپرستی سرآشپز ماسا تاکایاما، بدون احتساب نوشیدنی و مالیات، تقریباً برای هر نفر باید چیزی حدود ۵۹۵ دلار هزینه کنید.

دلیل شهرت این رستوران سادگی منوی آن و ارائه سوشی‌های ساده و باکیفیت است. معمولاً بیشتر افراد مشهور و پولدار به این رستوران می‌آیند. اما اگر می‌خواهید کمی ولخرجی کنید و دوست دارید تجربه خوردن بهترین سوشی‌های دنیا را داشته باشید، سریع برای رزرو اقدام کنید که دیر نشود! چون همیشه تا ۱ ماه آینده این رستوران رزرو است.