لاکچری های آهنی و حیرت انگیز

پریسا جمدی : جالب است بدانید که گرانقیمت‌ترین موتور سیکلت‌های جهان تنها برای نمایش هستند، نه برای استفاده! این موتور سیکلت‌های گرانقیمت را تنها می‌توانید در موزه‌ها ببینید. دوست دارید با گرانقیمت‌ترین موتور سیکلت‌های جهان در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید؟ پس با ما در این مقاله همراه باشید. ۷. دوج تاماهاوک با قیمت ۵۵۰۰۰۰ دلار: […]

پریسا جمدی : جالب است بدانید که گرانقیمت‌ترین موتور سیکلت‌های جهان تنها برای نمایش هستند، نه برای استفاده! این موتور سیکلت‌های گرانقیمت را تنها می‌توانید در موزه‌ها ببینید. دوست دارید با گرانقیمت‌ترین موتور سیکلت‌های جهان در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید؟ پس با ما در این مقاله همراه باشید.

۷. دوج تاماهاوک با قیمت ۵۵۰۰۰۰ دلار: دوج تاماهاوک یک موتور سبکلت غیر خیابانی می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ توسط دوج در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی معرفی شد، و پس از مدتی در تعداد بسیار کمی تولید و فروخته شد. این موتور سیکلت سریع‌ترین و یکی از گران‌قیمت‌ترین موتورسیکلت‌های جهان در سال ۲۰۲۲ است.۶. وینسنت بلک لایتنینگ با قیمت ۹۲۹۰۰۰ دلار: وینسنت بلک لایتنینگ یک موتورسیکلت Vincent-HRD بود که برای اولین بار در خیابان بزرگ شمالی، استیون، هرتفوردشایر، بریتانیا در سپتامبر ۱۹۴۸ ساخته و از سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۲ تولید شد. در فوریه ۲۰۱۸، طی مزایده‌ای که توسط بونهامز در لاس وگاس انجام شد، یک بلک لایتنینگ، که گفته می‌شود یکی از ۱۹ دستگاه موتورسیکلت به جا مانده می‌باشد، با بالاترین قیمت در حراجی به ارزش ۹۲۹۰۰۰ دلار به فروش رفت و رکورد جهانی ثبت شد. وینسنت بلک لایتنینگ ششمین موتور سیکلت گران‌قیمت جهان در سال ۲۰۲۲ می‌باشد.۵. BMS Nehmesis با قیمت ۳ میلیون دلار: این موتور در سال ۲۰۲۲ در لیست، جزو پنجمین موتور سیکلت گران‌قیمت جهان قرار گرفت، که قطعاً با دیدن عکس‌های این موتور متوجه علت گران‌قیمت بودن آن خواهید شد. BMS Nehmesis از طلای ۲۴ عیار ساخته شده است. به راحتی می‌توانید تا ۲۵ سانت این موتور سیکلت را از روی زمین بلند کنید. طلای ۲۴ عیار به کار رفته در این موتور سیکلت بسیار جذاب و خیره کننده است و به همین دلیل به راحتی می‌توان قیمت ۳ میلیون دلار را برای آن در نظر گرفت.۴. هیلدبراند و ولفمولر با قیمت ۳.۵ میلیون دلار: هیلدبراند و ولفمولر اولین برند موتور سیکلت در جهان بود. هاینریش و ویلهلم هیلدبراند قبل از همکاری با آلویس ولفمولر برای تولید موتور احتراق داخلی خود در مونیخ در سال ۱۸۹۴، مهندس موتور بخار بودند. هیلدبراند و ولفمولر به عنوان چهارمین موتور سیکلت گران‌قیمت جهان در سال ۲۰۲۲ شناخته شده است.۳. اکوسی ای اس ۱ اسپریت با قیمت ۳.۶ میلیون دلار: اکوسی ای اس ۱ اسپریت سومین موتور سیکلت گران‌قیمت جهان در سال ۲۰۲۲ می‌باشد. حداکثر سرعت این موتور در حدود ۳۷۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد، که از بسیاری از موتورسیکلت‌های تولید فعلی که به ۲۹۹ کیلومتر سرعت در ساعت محدود شده‌اند، خیلی بیشتر است.۲. E90 AJS Porcupine مدل ۱۹۴۹ با قیمت ۷ میلیون دلار: E90 AJS Porcupine به عنوان دومین موتور سیکلت گران‌قیمت دنیا در سال ۲۰۲۲ شناخته شده است. این موتور یک موتورسیکلت مسابقه‌ای بریتانیایی بود که توسط Associated Motor Cycles ((AMC تولید شد. ۱ – Neiman Marcus Limited Edition Fighter با قیمت ۱۱ میلیون دلار: این موتور در لیست گران‌قیمت‌ترین موتور سیکلت‌های جهان در رتبه اول قرار دارد. موضوع جالب این است که نیمان مارکوس (دارنده این موتورسیکلت)، اصلاً تولید کننده موتور سیکلت نیست، بلکه دارنده فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوکس در آمریکا می‌باشد. این موتور در فروشگاه لوکس آمریکایی در ویترین قرار داشت، و در نهایت نزدیک به ۱۰۰ برابر قیمت اصلی، به قیمت ۱۱ میلیون دلار فروخته شد.

https://infos10.com/most-expensive-bikes-in-the-world/