کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در شاخص های اختصاصی

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان رتبه برتر شاخص های اختصاصی گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، با حضور دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان و رییس ستاد بیست و سومین […]

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان رتبه برتر شاخص های اختصاصی گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، با حضور دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان و رییس ستاد بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان، نعمت الله اکبری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر جشنواره و جمعی از مقامات استانداری و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان از عملکرد سال ۱۳۹۸،  پانزده نهاد اجرایی اصفهان در این جشنواره تجلیل شد.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۹ به ‌منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در محل «سالن شماره ۳ خانه معلم» برگزار شد.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در مجموع شاخص های اختصاصی  رتبه برتر گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را کسب نمود.

در این مراسم از آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

گفتنی است، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت وبینار از سید کاظم تجویدی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید هادی توسلی اداره کل و فهیمه آزادی پور کارشناس اداره آموزش به عنوان برگزیدگان خدمت مجموعه آموزش فنی و حرفه ای قدردانی شد.

در قسمتی از متن تندیس که به امضاء عباس رضایی استاندار و رییس ستاد بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان و نعمت اله اکبری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر جشنواره خطاب به آرش اخوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آمده است:‌ تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان موجب شده است از طرف ستاد بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان به عنوان رتبه برتر شاخص های اختصاصی گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شناخته و معرفی شوید. این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تیریک می گوییم ….

این گزارش می افزاید: امید است با استمرار و تکاپوی ویژه در سال جهش تولید، موجب ارتقای کارآمدی دولت تدبیر و امید، رضایت مردم، ایجاد آرامش، دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافرازی میهن عزیزمان، ایران اسلامی شوید…

لازم به ذکر است، فرمانداری‌ شاهین شهر و میمه، فلاورجان و گلپایگان فرمانداری‌های برتر در ارزیابی وزارت کشور حایز مقام کشوری شدند. همچنین فرمانداری شهرضا و رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش فرهنگ، ترویج ایثار و شهادت حایز رتبه شدند.