قرارداد خرید ۵۰ کشنده امضا شد

در برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است ۵۰۰ دستگاه کشنده برای شرکت راهبر، ترابر، انرژی خریداری شود و تاکنون ۵۰ خودرو خریداری و ۵۰ خودرو نیز تا سه ماه آینده به ناوگان اضافه می‌شود

اخبار اصفهان : مدیرعامل شرکت راهبر، ترابر، انرژی گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قرارداد خرید ۵۰ کشنده جدید برای شرکت راهبر، ترابر، انرژی امضا شد.

ابراهیم کاویانی پور با اشاره به انعقاد قرارداد خرید ۵۰ کشنده بنز وارداتی برای شرکت راهبر، ترابر، انرژی اظهار داشت: این خودروها قرار است ظرف مدت سه ماه آینده در اختیار شرکت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این قرارداد بین شرکت راهبر، ترابر، انرژی و یک شرکت وارد کننده خودرو منعقد شده است، افزود: اقدامات لازم برای ثبت سفارش و واردات آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت راهبر، ترابر، انرژی اضافه کرد: اولین محموله این خودروها قرار است اول اسفند ماه تحویل شرکت شود.

وی با بیان اینکه هدف از خرید این تعداد کشنده توسعه ناوگان بوده است، ابراز داشت: این تعداد ناوگان زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

کاویانی‌پور تصریح کرد: در برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است ۵۰۰ دستگاه کشنده برای شرکت راهبر، ترابر، انرژی خریداری شود و تاکنون ۵۰ خودرو خریداری و ۵۰ خودرو نیز تا سه ماه آینده به ناوگان اضافه می‌شود.