قدرت نمایی و انتشار هرگونه تصاویر رعب‌آور با سلاح گرم و سرد در فضای مجازی جرم است

در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش و قدرت‌نمایی با سلاح ضمن مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir موارد را گزارش کنند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به اینکه هرگونه قدرت ‌نمایی و انتشار تصاویر رعب ‌آور با سلاح در فضای مجازی جرم است ازهم‌وطنان خواست: در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش و قدرت‌نمایی با سلاح ضمن مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir موارد را گزارش کنند.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فتا استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف و مأموریت‌های پلیس فتا، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان است که در این راستا کارشناسان این پلیس بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی، گردانندگان صفحات مجازی را که اقدام به انتشار تصاویر و نگهداری سلاح‌های گرم ،سرد و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی می‌کنند، شناسایی، دستگیر و تحویل مقام می‌دهند.

سرهنگ مرتضوی افزود: خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی جرم بوده و پلیس فتا با رصد و پایش مستمر این فضا با اعمال غیرقانونی و هنجارشکنی‌ها در این فضا، با قاطعیت برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی گفت: امنیت و آسایش شهروندان مهم‌ترین اولویت همه همکاران ما در مجموعه فراجا است و از کاربران می‌خواهیم به قوانین و هنجارهای پذیرفته ‌شده و مقبول جامعه پایبند باشند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان تصریح کرد: هرگونه قدرت‌نمایی و انتشار تصاویر رعب‌آور با سلاح جرم است و هم‌وطنان عزیز در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش و قدرت‌نمایی با سلاح می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir موارد را گزارش کنند.