قابلیت‌های جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اعلام شد

پس از تماس شهروندان با کارشناسان سامانه ۱۳۷، اعلام کد پستی و بیان مشکل محل سکونت، می‌توان نشانی و لوکیشن دقیق آن‌ها را پیدا کرد که این موضوع کمک می‌کند زمان کمتری را برای پیگیری مشکل شهروندان از دست دهیم

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان قابلیت‌های جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری این کلان‌شهر را تشریح کرد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به قابلیت‌های جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهروندان اصفهانی می‌توانند تماس‌های خود با سامانه ۱۳۷ شهرداری را از طریق کد پستی ثبت کنند.

وی افزود: در واقع پس از تماس شهروندان با کارشناسان سامانه ۱۳۷، اعلام کد پستی و بیان مشکل محل سکونت، می‌توان نشانی و لوکیشن دقیق آن‌ها را پیدا کرد که این موضوع کمک می‌کند زمان کمتری را برای پیگیری مشکل شهروندان از دست دهیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان اصفهانی می‌توانند پس از طرح مشکل، پیگیری و رفع آن، در صورت تمایل از شهرداری بخواهند تصاویر اقدامات انجام شده برای آن‌ها از طریق لینک خبری یا نشانی ارسال شود، چراکه با این روش، شهروندان با دید بهتری از اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات، مطلع می‌شوند.

وی با اشاره به تماس‌های تلفنی شهروندان در هفته گذشته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: حدود ۱۰ هزار و ۳۷۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شد که از این تعداد، پاسخگویی بیش از سه هزار تماس در قالب مشاوره بود و متناسب با موارد مطرح شده به شهروندان مشورت داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تماس‌ها با ۱۳۷ در خصوص موضوعات اجرایی بود که کارشناسان موارد مطرح شده را به مسئولان مربوطه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری ارجاع دادند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در فصل تابستان بیشتر تماس‌ها درباره شیرابه زباله‌ها است، اضافه کرد: در صورتی که همه شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که با رعایت نکات شهروندی و جداسازی پسماند تر و خشک می‌توانند به حفظ محیط زیست کمک کنند، از بسیاری مشکلات زیست‌محیطی کاسته خواهد شد و دیگر شاهد افزایش شیرابه‌ها در کوچه‌ها و معابر عمومی شهر نخواهیم بود.