جانشین مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه یک شهرداری اصفهان خبر داد:

فعالیت شبانه روزی نیروهای کنترل نظارت برای هدایت مسافران نوروزی

معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه یک اصفهان نسبت به اجرای سفره هفت سین در چهار نقطه مختلف، رنگ‌آمیزی بیش از ۵۰ هزار متر طول جداول، رنگ‌آمیزی بیش از چهار هزار متر مربع نرده‌ و رنگ‌آمیزی ۳۵۰۰ المان ترافیکی در منطقه اقدام کرده است.

یلدا توکلی: جانشین مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: فعالیت شبانه روزی یک دستگاه خودرو برای راهنمایی مسافران و حضور شبانه‌روزی نیروهای کنترل نظارت به‌ویژه در حاشیه زاینده‌رود برای جلوگیری از نصب چادرهای مسافرتی و هدایت مسافران به محل‌های اسکان در دستور کار مدیریت منطقه قرار گرفته است.
سعید استادپور با اعلام این خبر گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه یک اصفهان نسبت به اجرای سفره هفت سین در چهار نقطه مختلف، رنگ‌آمیزی بیش از ۵۰ هزار متر طول جداول، رنگ‌آمیزی بیش از چهار هزار متر مربع نرده‌ و رنگ‌آمیزی ۳۵۰۰ المان ترافیکی در منطقه اقدام کرده است.

او به‌روزرسانی تمامی آب‌نماهای سطح منطقه، کاشت گل های فصل در بوستان‌های حاشیه زاینده‌رود از سی‌وسه پل تا پل وحید و اجرای پایه روشنایی‌های سی‌وسه پل و رفع معایب مربوط به روشنایی با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال را از دیگر اقدامات مدیریت منطقه یک دانست و افزود: تکمیل عملیات دیوارنگاره هنرستان ابوذر و نصب ۱۰۰ فلاورباکس با گل‌های فصل در سطح منطقه از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام بوده است.

جانشین مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه یک شهرداری اصفهان از تعیین چهار مرکز صرف غذا برای مسافران نوروزی در این منطقه خبر داد و گفت: فعالیت شبانه روزی یک دستگاه خودرو برای راهنمایی مسافران، حضور شبانه‌روزی نیروهای کنترل نظارت به‌ویژه در حاشیه زاینده‌رود برای جلوگیری از نصب چادرهای مسافرتی و هدایت مسافران به محل‌های اسکان، برخورد قانونی با کلید به دستان و راهنمایی مسافران به مشاوران املاک‌ مجاز برای اسکان از دیگر اقداماتی است که در دستور کار مدیریت منطقه قرار گرفته است.
او خاطرنشان کرد: در این راستا، با آموزش و پرورش ناحیه یک جهت راه‌اندازی ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان در هنرستان ابوذر و ارائه خدمات ویژه به مدارسی که جهت اسکان انتخاب شده اند همکاری داشته و همچنین دو سرویس بهداشتی واقع در پارک کودک و پارک زاینده‌رود را با امکانات و تجهیزات ویژه بهسازی کرده ایم.