فصلنامه دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اصفهان تاییدیه نشر گرفت

آزاده سلیمان نژاد:رئیس دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان( خوراسگان) از موفقیت فصلنامه تخصصی این دانشکده در اخذ مجوز نشر با همکاری انجمن علمی پرستاری ایران خبر داد. به گزارش اخبار اصفهان غلامرضا عبد یزدان در این باره گفت: مجله دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان( خوراسگان) با همکاری انجمن علمی […]

آزاده سلیمان نژاد:رئیس دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان( خوراسگان) از موفقیت فصلنامه تخصصی این دانشکده در اخذ مجوز نشر با همکاری انجمن علمی پرستاری ایران خبر داد.
به گزارش اخبار اصفهان غلامرضا عبد یزدان در این باره گفت: مجله دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان( خوراسگان) با همکاری انجمن علمی پرستاری ایران مورد تایید کمیسیون نشریات دانشگاه آزاد قرار گرفت و همچنین اقدامات لازم برای صدور تاییدیه وزارت ارشاد و اخذ شاپا از کتابخانه ملی ایران برای مجله مذکور در حال انجام است.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد اصفهان اظهار کرد: این مجله که با نام فارسی (( فصلنامه مراقبت سلامت خانواده محور )) و تحت عنوان لاتین ((journal of family centered health care )) منتشر می گردد، اولین مجله مورد تایید و دارای مجوز در سطح دانشکده های پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور است که موفق به اخذ مجوز گردیده و با نام اختصاری (( F.C.H)) نمایه خواهد شد.
وی با بیان اینکه صاحب امتیاز این مجله دانشگاه آزاد اسلامی بوده و تمامی اعضای اجرایی اعم از سردبیر، مدیر مسئول و مدیر اجرایی همگی از اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی هستند، تصریح کرد: این فصلنامه پس از سالها تلاش مستمر، موفق به اخذ مجوز نشر گردیده که امیدوارم با چاپ ا‌ولین شماره آن، سایر تاییدیه های مورد نیاز نیز صادر شده و به طور رسمی آغاز به کار نماید.
عبدیزدان ضمن ابراز امیدواری از اینکه این مجله با اخذ نمایه های معتبر بتواند پاسخگوی نیازهای پژوهشی جامعه دانشگاهی باشد، خاطرنشان کرد: فصلنامه حاضر با همت و پشتکار همه اعضای هیات علمی دانشکده به ثمر رسید و در این میان مجاهدت ها و تلاش آقایان حیدرعلی عابدی، آرش قدوسی، علی ناجی و خانمها مریم رادمهر، شایسته صالحی، نرگس صادقی، مهسا سادات موسوی و الهام داوری شایسته تقدیر است.